O: bakje soyayoghurt, 2 mandarijnen T: zelfgemaakte havermoutpepernootmuffin en cafe au lait L: 2 knackebrod met filet americain, Opkikker kip T: 2 maïswafels, handje cashewnootjes Straks: A: Kipschnitzel, gewokte sperzieboontjes, pomme duchesse T: Nog een pepernootmuffin of wat chips
Geen ontbijt en tussendoortje. Ik stond vanmorgen al te koken en dan heb ik door het proeven e.d. weinig trek in eten. L: 2 boterhammen filet americain met uitjes T: sinaasappel en wat dropjes D: 2 broodjes met zelfgemaakte Marokkaanse kipfrikandel en mayo, eigengemaakte currysaus en uitjes en kruidige zoete aardappel uit de oven. Vanavond misschien nog wat chips of katjang pedis
O: Yoghurt met blauwe bessen en thee T: koffie L: boterham met appelstroop en een met paté en een glas optimel T: water, ranja en een banaan A: nasi T: denk wat bugels met geitenkaas en een glas tonic
O: skyr met banaan en walnoten L: 2 meergranen boterhammen met kaas en ei T: handje amandelen en walnoten A: aardappel/wortelomelet
O: voor het hardlopen een banaan,erna 2 wasa volkoren met kaas T: appel L: 3 volkoren boterhammen met gebakken ei T: passiefruit en aardbeien A: pizza met ananas Straks waarschijnlijk nog chipjes.
O: 2 pompoencrackers met kaas T: aardbeien L: 2 volkoren boterhammen met cervelaatworst T: banaan en hand noten A: taco's met sla,paprika, komkommer en gehakt. Net een paar dropjes en straks nog een gekookt ei.
O- snee brood met koffie T- puntje taart met koffie L- snee brood T- beschuit met muisjes en kop thee D- pasta bolognese salade en ice tea En doppers water
O: smoothie van diepvries kersen, banaan en een paar el kwark. T: 2 koffie L: 2 volkoren boterhammen met humus en rucola T: worteltjes A: bulgur met gegrilde kip en salade.
Ontbijt; 2 Broodjes salami en een kop koffie Tussendoor; crispy roll en twee kiwis met een glas cola Lunch; 2 broodjes gebakken ei met een plakje ham en kaas Tussendoor; kopje koffie en ranja Diner; Macaroni en griesmeeltoetje Tussendoor as we speak; Broodje oude kaas Hele dag door ranja.
O: twee glazen water, havermout met ongezoete sojamelk, banaan, bramen, pindakaas en kaneel T: thee, appel T: satebroodje (ja, zo'n hele vette ongezonde) L: vier volkoren boterhammen met hummus en komkommer en kopje koffie T: muntthee A: pasta met een saus van champignons, ui, knoflook, spinazie, balsamicoazijn, pesto en sojayoghurt. T: nog meer muntthee
Oké ik ga ook maar eens meedoen, misschien wel handig voor mezelf ook want de afgelopen weken heb ik me echt misdragen op dit gebied. Gisteren: O: havermout met ongezoete amandelmelk en warme kaneel appeltjes. L: 2 roggebroodjes met een spinazie omelet. T: een handje chocopinda's A: teriyaki zalm uit de oven met ovengroente (spruitjes,ui,pompoen) en toeval aardappeltjes uit de oven. T: Starbucks ice cappuccino en een macaron. Verder de hele dag door water en heet water met citroen en gember.
O: 1 appel, 1 banaan, 1 mandarijn T: half Maple Pecan broodje, kopje cafe au lait L: 3 knackebrod met gerookte kip en rucola Later vandaag: T: schaaltje blauwe bessen A: zelfgemaakte kippensoep en wat toast T: schaaltje Doritos naturel en een beetje salsadip
O: kopje thee, pistolet met pindakaas & rijstewafel met hüttenkase L: warme chocomel & stroopwafel T: bakje fruit straks: D: patat & erwten. T: chipjes?
O: 200ml sojayoghurt, 1 kiwi, 1 peer, kopje thee T: ieniemienie stukje appeltaart, 2 kopjes koffie L: 1 knackebrod met jonge kaas, 1 knackebrod met een gekookt ei, kopje thee T: 100gr frambozen, handje hazelnoten, kopje thee Straks: A: Afrikaanse pindastoof met rijst (Marley Spoon gerecht) T: bakje nacho’s met wat salsadip
O:- T:- L: 2 geroosterde boterhammen met sla en gerookte zalm T: 2 chocolaatjes A: hutspot met een lekkerbekje En dan heb ik nog een mega asociaal grote koffiekoek (specialiteit van de plaatselijke bakker) liggen voor bij de thee vanavond. Morgen weer streng.
O: boterham met chocopasta T: - L: restje avondeten T: champignons opgebakken met wat tijm A: Limburgs zuurvlees met kreukelfriet
O: havermout met kaneel appel en banaan T: bananenbrood (plakje) L: 3 kleine wortel wraps met kipfilet rucola en cherrytomaat en zuivelspread T: druiven A: groentesoep met stokbrood, salade en kwark met bosbessen 2 groene thee, 6 water, 2 koffie
Door mijn medicatie totaal geen eetlust. Vandaag O. halve rijstewafel L. 1 cracotte met pindakaas D. bakje kwark T. 2 mandarijnen.
O: niets. T: niets. L: rijst met vlees en boontjes T: chocola, chipjes, ijsje A: AGV T: niets. Gedronken: Koffie en water. Niet slecht, niet slecht *geeft zichzelf een schouderklopje*