Wat eten jullie weinig tussendoor. Ik hou dat niet vol van half 1 tot 18.00 niks of alleen fruit eten, voel me dan helemaal niet lekker. Ik at: O: 1 boterham hagelslag en koffie T: Banaan L: 3 boterhammen met hartig en zoet en koffie T: 1 cracker hartig A: bord Kip tandoori Straks koekje en gemberthee, verder drink ik alleen water.
O: Magere kwark met wat aardbeien, rozijnen, kaneel, en 2 scheppen cruesli T: Een schijf meloen, wat druiven en een halve appel (gedeeld met mijn dochtertje ) L: recept van Pinterest. Súper lekker. Gebakken ei met spinazie er doorheen, roomkaas erop, daarop gerookte zalm. Dan oprollen zoals je ook wel eens met een pannenkoek doet, en dan steeds reepjes afsnijden. Had er nog wat champignons bij gebakken. T: - A: aardappels, boontjes, vegetarische hamburger Heb de hele dag water en thee (appel jasmijn van Kruidvat) gedronken.
Goed hoor! Eerste jaar kreeg ik er nog geen kilo vanaf...heel gek. Pas sinds een paar maanden lukt het weer.
O: breaker high proteïne + koffie T: green tea 2 glazen L: 2 witte bolletjes met gebakken ei en klein beetje mayonaise + green tea T: kinderbueno + 2 glazen water A: rijst met butter chicken, komkommer en kroepoek T: Magnum praline ijs
Ik ook hoor. Heb echt altijd honger. Snap niet waar dat vandaan komt. Vanochtend toevallig een bolletje op als ontbijt, maar normaal gesproken altijd griekse yoghurt, dat vult al beter. Maar ik heb gewoon snel honger.
O: toast met een spiegelei, thee. L: toast met gerookte zalm en 1 met aioli, water. T: cornetto. D: geen idee nog, gaan over een uurtje uit eten. Overdag drink ik vooral heel veel water.
Vandaag echt super ongezond, en gister trouwens ook, morgen beter. 2 boterhammen met zoet beleg 2 pistoletjes met kipfilet en groenten, half kopje soep, 1 ei 2 witte wijn en een handje chips Bloemkool curry en 1 bier.
Vandaag niet zo gezond... O: glas water T: niks L: niks T rond 15 uur: bruine boterham met jam En beker melk A: aardappels, spinazie en 3 vissticks
O: chocopops met melk L: 2 boterhammen met kaas D: chili con carne T: Roma-tomaatjes, een zelfgebakken koekje. Straks nog: Turkse yoghurt met walnoten en honing
O: 2 zelfgemaakte ‘appeltaart’ ontbijtmuffins, flinke bak aardbeien T: Bakje blauwe bessen, bakje cherry tomaten L: 2 knackebrods met kipfilet, 1 knackebrod met smeerkaas light, bakje kwark T: 3 maïswafels A: curry met kip en sperziebonen, couscous Drinken water, thee en een sporadisch kopje (zwarte) koffie.
Ff serieus nu, er staat dat je er drie op hebt, neem aan drie zakken? Hahaha hoe kan je maar drie bolletjes op hebben? Die zak overleeft het hier niet eens 3 minuten hahaha
We zijn op vakantie dus niet helemaal zoals normaal. O: magdalenas met 2 café cortado T: meloen L: tomatensalade en kip met gele rijst T: Magnum, kaas en worst D: moeten nog eten... Verder heel veel water gedronken en vanmiddag 2 biertjes bij het eten.
o: een bruine boterham en een stuk Zweedse knackebrod met kipfilet en komkommer t: een paar bakken koffie l: restje paëlla uit de vriezer en thee t: druiven en een expreschoc a: curry madras
O: havermoutpap met rozijnen en banaan T: appel L: 2 crackers met wat avocado en een volkorenboterham met tonijn en ei A: gewokte aardappeltjes met bacon en sperziebonen 3 kopjes koffie, 5 kopjes thee en 5 glazen water
O: cracker met kaas en koffie L: broodje Pulled Salmon, cappuccino en water T: stuk appeltaart A: pizza
O: 2 bruine boterhammen met pure vlokken, 2 bakken koffie en 2 plakken ontbijtkoek t: niks Lunch; uitgebreide lunch bij Dudok met bruin dikgesneden brood met daarbij carpaccio met parmezaan en pijnboompitten en daarna nog een frambozen cheesecake en een Latte met mijn dochter van 12 jaar gedeeld T: niks zat bomvol Avond, geb aardappelen met doppers en peentjes en hamburger en nog een bakje Griekse vruchten yoghurt Nu aan de koffie met kletskoppen hihi Heerlijk die vakantie.
O: bakje kokosyoghurt met een banaan kop thee TD: zelf gemaakte latte macchiato van havermelk L: 2 bruine boterhammen met hummus en gegrilde paprika, courgette en cherry tomaatjes en water TD: watermeloen en handje cashewnoten en een pot thee D: Gado Gado met veel groente, zelfgemaakte pindasaus en zilvervliesrijst. Water TD: chai latte van sojamelk