Ontbijt: Cruesli met melk Lunch: Een broodje knakworst En zometeen ga ik een appel met een beetje kaneel eten.
O 2 crackers en melk L 3 knakworsten Nu net 2 broodjes filet Heel slecht i know. Ben aan het werk en dan loopt altijd alles anders.
Ik doe echt een moord voor een broodje filet. Mijn vriend lust het ook graag, maar wilt het nu ook niet eten, omdat ik het niet mag. Schatje is het
O: dadels/komkommer, soort pannenkoek met hartige vulling, liter water Straks als we mogen eten hebben we: - Harira - Visschotel met oa calamaris, garnalen, kibbeling - Rijst - Salade - watermeloen En heb een oreo kwark taart gemaakt, maar die sla ik denk ik over.. zit zo snel vol tijdens de ramadan. Verder zorg ik ervoor dat ik veel water drink.
Heb je even? 2 beschuitjes hagelslag en een beker melk Een snelle Jelle koek Een pakje crackers Veel bekers water tussendoor 2 witte bolletjes gerookte makreel, en een beker melk Een zout dropje Een halve rol mentos, en een groot glas ice tea green En man is nu patat met een saterol aan het halen Wat ben ik blij dat ik niet meer misselijk ben
O: 2 boterhammen met Zeeuws spek, beker thee T: koffie L: bapao broodje, gerookte makreel, glas sinaasappelsap T: koffie en een paar slagroomsoesjes A: macaroni
O: wasacracker jong belegen en gekookt ei kopje thee T: milde yoghurt met banaan en cruesli, kopje koffie met koekje L: drie volkoren boterhammen met jong belegen, aardbeienjam en extra pure hagelslag T: stukje appeltaart met slagroom en verse aardbeien Handje pinda's en een roseetje voor het eten D: krieltjes, worteltjes en kipfilet Zometeen neem ik nog een bakje kwark/yoghurt. Verder drink ik de hele dag water en/of kruidenthee. Op een werkdag ziet het er anders uit, dan eet ik ongeveer 5 of 6 boterhammen over de dag en ontbijt ik met griekse yoghurt en muesli.
Ik heb echt een heel slechte eet dag achter de rug. Vanmorgen om 7 uur een kop koffie en een knoppers. Toen pas om 2 uur 2 kaasrol dingen van de markt. Om 4 uur 3 chocolade soesjes. En om 6 uur een pizza. Niet echt goed haha
Ontbijt: magere yoghurt Lunch: kampioentje met kalkoenfilet Tussendoor: 1 wasa vezelrijk met kalkoenfilet Avondeten: krieltjes, braadworst en sperziebonen
O: koolhydraatarm papje L: yoghurt met een banaan en kaneel snacktime: dikke vette witte magnum A: sla met appel en blauwe kaas snacktime: stuk feta, handvol kersen en een blikje cola light
Mijn man en ik hebben 3 kwartier geleden onze eerste maaltijd van de dag gehad (brood met saté). We hebben onszelf de tijd niet gegund te eten omdat we heel de dag alle hoeken van de zolder leeggekrauwt hebben. Alle dozen open gehad om te kijken wat bewaard moet worden, wat verkocht mag worden en wat alleen nog een waardig afscheid op de stort verdient. We hebben, echt waar, nog nooit zo'n opgeruimde zolder gehad (en dat terwijl ik gisteren al zo blij was toen ik zelf al bezig geweest was daar op te ruimen). Wel hebben we liters en liters gedronken. Op de 1 of andere manier krijg je ontzettende dorst van op een warme zolder heel de dag te lopen sjouwen met zware meubels en dozen
Ja vond het ook een erg leuk topic! Vandaag best slecht gegeten whaha O chocoladebroodje, mini koffiebroodje, bakje cichorei met karamel en citroen T smoothie van magere yoghurt, banaan, kiwi en havermout L 2 kleine pannenkoeken met Boursin en zalm T paar glazen spa rood met munt en citroen, 3 bonbons, bakje groene thee A sushi, als dessert 1 pastel de nata, bakje rode Chinese thee Voor de rest water gedronken
O: havermout met banaan T: kiwi en appel en bakje magere yoghurt met 2 eetlepels zelfgemaakte Granola L: Waldkorn bol met hummus en kipfilet A: lasagne caprese Water, verse jus en een wieckse 0,0
O; havermoutpap met banaan, rozijnen en kaneel. Glas versgeperste jus en thee. T; mango en aardbeien. Cola zero. L; pistoletje met carpaccio, rucola, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes en truffelmayonaise. Kleine krentenbol en thee. T; paar gedroogde dadels en wat toastjes met tapenade. Cola zero en zelfgemaakte ice tea. A; quinoa salade en water.
O 2 crackers en melk T water L pistolet met brie en salami uit de oven en melk T flesje water A worstje, salade, airfryer aardappelkrokketjes blikje fanta T melk en jodenkoek.
O: yoghurt met een appel en kaneel T: schaaltje kersen L: spinazie met tomaat en bonen en feta T: 4 soepstengels A: bbq, een opscheplepel gebakken aardappeltjes, drie stukken vlees, opscheplepel koolsla, twee eetlepels mayo T: wiener melange Morgen die bbq weer balanceren..
Vandaag weer zo'n super 'gezonde' dag maar oh zo heerlijk O schaaltje kersen, 1/2 chocoladebroodje, 1/2 croissant met oude kaas, koffiebroodje, bakje cichorei met kaneel en citroen L groot bord groene salade, 1 stuk warmgerookte zalm, 1 sneetje Waldkorn brood met oude kaas T bakje rode Chinese thee met wat zonnebloempittenpasta A twee kleine pannenkoeken met Boursin, 1 drop scone met kwark, rozijnen en dulce de Leche, bakje rode Chinese thee met citroen Tussendoor water gedronken en een paar glazen spa rood met citroen
O; zelfgemaakt croissantje gevuld met witte chocolade, geroosterde boterham met roerei en gerookte zalm. Verse jus en kop thee. T; thee L; twee cracottes met pindakaas en een appel. Glas water. T; redbull light, bakje magere yoghurt met bosbessen. Thee. A; Sushi en ice tea.