Jeetje wat eten jullie weinig!! Okee hier kom ik weer O een paar kersen, 1 natuuryoghurt, 1 yoghurt met citroen, 1 klein sneetje Waldkorn brood met boter en hagelslag, kopje cichorei met karamel en citroen T banaan, 1 volkoren prince koekje, 1 yoghurt met citroen, bakje verbena-muntthee L grote schaal salade, 1/2 tandoori kipfilet (muscle meat), 1 klein sneetje Waldkorn brood met oude kaas, 1 rijstwafel met lijnzaad en oude kaas T 2 kiwi's, speculaas ijsje, glas spa rood met munt en citroen A spaghetti met gerookte zalm, courgette, roomsaus, bosuitjes en kaas Water
O: yoghurt met muesli en een glas water T: karnemelk en een Snack 'a Jack caramel M: 2 broodjes kroket en een glas water T: karnemelk, 2 nectarines en wat aardbeien A: Salade met paprika, stukjes kaas, augurk, zure uitjes, en ei. Met een glas water erbij
Gister: O: krentenbol en beschuitje aardbei + beker Yoki T: krentenbol en glas dubbelfris L: bolletje kaas met sla en bolletje rookvlees + beker melk T: bastogne koek en glas ice tea D: bami en perenijsje T: mergpijp en groot glas ice tea green T: halve zak nibbits en groot glas ice tea green Vandaag: O: kaiser broodje met ei en kaiserbroodje met hagelslag. + beker melk T: halve mergpijp en groot glas ice tea green L: 1 panini en een glas water T: kleine bounty + groot glas ice tea, handje dropjes D: gebakken aardappeltjes, doperwtjes, hamburger, Magnum T: bokkenpootje en groot glas ice tea green
Ik schrijf meestal niet mee met dit topic, maar had vandaag een wat bijzondere eetdag weer eens, dus: O 2 boterhammen met een gekookt eitje en een mok melk en een lungo T mergpijp en kop thee L 3 gangenlunch met bijpassende wijnen en amuses vooraf en espresso met lekkernijen achteraf in een restaurant met een michelinster A beetje frietjes met een paar snacks, had niet zoveel honger Net nog een mini magnum en straks nog een paar blokjes kaas denk ik. Verder water en thee
O havermoutpap met banaan, kopje cichorei met karamel en citroen T handje noten, bakje meloen L kopje kwartelbouillon, 2 sneetjes Waldkorn brood met oude kaas T een stukje chocola met noten, yoghurt met citroen A spaghetti met boerenkool, room, pesto en kip, ijsje als dessert
o: kom griekse yoghurt met sinaasappel, appel en kiwi, kop thee t: banaan, water l: 2 geroosterde boterhammen met rucola en zalm, bakje komkommer en wortel, kop thee t: appel en een handje noten, water a: sperziebonenovenschotel en komkommersalade nu thee en 2 rijstwafels
O: 1 beschuit met aardbeien en 1 beschuit met vlokken, groot glas water T: brownie met frambozencoulis en slagroom, verse munt thee L: 2 meergranen bh met tonijnsalade en rauwkost, glas verse jus d'Orange D: 2 speklapjes, krieltjes en appelmoes, glas ice tea T: Glas water, appel en een bakje chips
O: kwark met appel en rozijnen T: bakje verse ananas L: cesar salade T: skinny macchiato en een zak Venco-drop (ja de hele zak) A: sushi
O: havermout met rozijnen appel en kaneel T: perzik en banaan L: 3 speltcrackers met smeerkaas en avocado T: krentenbol A: rode kool, gekookte aardappelen, vegaburger T: magere yoghurt met Granola En net nog een beschuitje met muisjes had ik gek genoeg zin in haha Koffie thee en water
O; Smoothie van mango, aardbei, banaan en magere yoghurt, broodje met kipfilet, water Straks A; Linzensoep, pitabroodje met zelfgemaakte falafel, zelfgemaakte hummus, sla, komkommer, tomaat en lente ui. En daarnaast salade, fruit en water
O half croisantje en melk T aardbeien en water L 3 crackers, 2 filet en 1 kaassalade en glas ijsthee T koekje en flesje water A nasi en water T melk en koekje
O: 2 rijstewafels met pindakaas, beker melk T: 1 rijstewafel en een glas water L: 2 krentenbollen en een glas water T: snelle Jelle en een glas water A: bami T: 2 crackers met hagelslag (middag en avond gewerkt, honger! ) en veel water Best weinig als ik het nu zo opschrijf!
O: klein bakje kwark met walnoten en koffie L: 2 boterhammen met pasta in de auto onderweg naar een meeting T: 1 appel, bakje worteltjes A: wilde zalm met broccoli en krieltjes en groene salade Qua hoeveelheden ong max wat ik op kan op een dag.
Gister: O: magere kwark met aardbeien T: banaan L: 3 broodjes, 1 jam, 1 smeerworst en 1 gekookt eitje. Beker optimel T: niets D: pilav T: ijs Over de hele dag verder spa rood
O: havermout appel kaneel en rozijnen L: 2 meergranen broodjes met tonijn augurk en ei T: heel veel kersen A: gevulde puntpaprika met ui gehakt Mais en Zilvervlies rijst T: magere kwark
Gisteren: O: smoothie van banaan en sinaasappelsap. Paar dadels en komkommer, 2 crackers met sucuk. A: linzensoep, bulgursalade, kofte.
O: havermout met appel kaneel en kokos T: perzik L: uiensoep , 2 boterhammen met kaas en ei T: bakje ananas aardbei en watermeloen A: ovenschotel krielaardappel sperziebonen paprika ham pesto en wat creme fraice T: magere yoghurt aardbei en eetlepel Granola Water thee en koffie
2 havermout pannenkoeken met whey en banaan 1 bruine boterham met pindakaas en 2 plakken kaas Magere yoghurt met whey en kiwi 2 kleine koekjes 1 bakje verse kippensoep 1 eiwitten shake met melk na het sporten Broccoli en gewokte pittige biefstuk reepjes in ketjap terriyaki saus Vanavond neem ik nog iets kleins.. geen idee nog wat
O: cracker met chocopasta T: 2 boterhammen met kipfilet L: kip, aardappeltjes en salade T: Engelse drop A: risotto met champignons veel groente. Helaas was het een vreemde soort risotto die niet lekker zacht werd
O: fruit en een bakje kwark, veel water Straks: soepje, verschillende soorten vlees en salade. Later misschien nog een snickerijsje daar heb ik z'n zin in