Voor dochter: 3 joggingbroeken gewone broek pyjama 2 longsleeves trui Voor zoon: 2 jeans 1 chino 1 joggingbroek 1 camouflagebroek (hij vindt mij nu geweldig) Pyjama 2 polo's 2 longsleeves Voor baby: Broekje Romper Voor mezelf: Uhhhh... Niks...
Gewonnen: een kookboek wat ik heel graag wilde! "De paleo chef" Gekregen: Rituals parfum en geurstokjes van mijn partner ♡ Gekocht: boodschappen bij de toko, voornamelijk pepers, okra, loempiavellen, kouseband, bakbanaan,(plantaardige) ghee en wat kruiden.
Gekregen: niets. Gekocht: een paar laarzen bij een vintagewinkel. Gewonnen: cadesubon van Intertoys t.w.v. €100,-
Gekocht: de handelingen van een dierenarts nu onze ene kat ineens blaasgruis blijkt te hebben. Gekocht: speciaal dieetvoer voor de katten dus...duur geintje Gekocht: voer voor de paarden Gekocht: ondergoed en hemdjes voor de kinderen Gekocht: 2 extra broeken voor de jongste Gekocht: kussens voor op de nieuwe bank Gekocht: kleinere salontafel omdat de bank wat groter uitvalt Gekocht: materiaal om de deur van de koelkast te pimpen...mijn man mepte een mug dood die op de deur zat en hierdoor scheurde de hele fineerlaag kapot Hadden we maar wat gewonnen....
Vandaag gekocht: flesje water en auto vol getankt Gewonnen: weer niks (zoals de afgelopen 30 jaar ) Gekregen: choco reep van mijn man.