Gisteren 35 jurken, 20 truien. Deze week: rond de 80 jurken, 30 truien, 20 rokken, 20 blazers Morgen. 20 vesten, 10 blazers, 12 tops. En wat broeken. (Ik heb een kledingboetiek, langzaam begonnen met de herfstcollectie aan in te kopen)
2 pyjama's voor mezelf, nieuwe beha's en katoenen strings Ondergoed voor manlief Ondergoed voor me dochters Kleding voor me dochters Schoolspullen/gymkleding voor me dochters Nieuwe schooltassen en broodtrommels Fruit voor mama want die eet alleen aardbeien, kersen of meloen Boodschappen voor het avondeten en een kersentaart als toetje
Hahaha ja boodschappen zijn duur hier gaat er ook wekelijks 240 doorheen aan eten zonder de luiers van me jongste bijgerekend, heb wel een gezin van 5 personen dus dan ben je duurder uit.
Fruit op de markt. (blauwe bessen, ananas, mineola's, bananen en aardbeien) 2 jurkjes en een legging voor de jongste. Bewaarbakjes bij de action voor de groente/fruit hapjes
3 stofjes voor jurken voor dochter, 1 stofje voor shirt zoons, 4 stofjes voor broekjes en shirtjes baby En een berg boodschappen voor de bbq van morgen
Ik ben in shock. Maar dan ook echt. HELEMAAL NIETS! Maar dan ook echt niets hè. Ok; gister al het eten voor het weekend, chips, wijn en bier. En O ja; twee jurkjes en babyvoeding, potjes, diksap, paracetamol, zetpillen, diarreeremmers, pleisters en babykoekjes en was ik een paar honderd euro lichter maar dat telt niet voor vandaag. VANDAAG HELEMAAL NIETS! Ik moet in therapie denk
Een Philips hue plafond lamp. Mijn jongens wilde boterkoek maken dus daar heb ik boodschapjes voor gehaald. Ik had oa toffe schoenen in mijn online mandje gedaan maar toen ik mijn winkelmandje wilde afrekenen waren ze niet meer beschikbaar. Toen was ik er klaar mee en heb het hele mandje weer geleegd
Ik heb niks gekocht vandaag maar mijn man wel , normaal ben ik het Staafmixer Playmobiel voor dochter Sushi Kwarktaart bak spullen Lunch bij la place.
2 teakhouten wandplanken en een berg potjes en vaasjes voor er op. Vd keuken. Wat boodschappen bij de appie. Glazenwasser betaald.