Weekboodschappen, nieuw tosti apparaat & nog even langs de babydump geweest voor een kipkep woller voor Djana.
Vanmiddag 2 uurtjes alleen de stad in geweest omdat ik wat verjaardagkadotjes moest kopen en ben goed geslaagt. Verjaardagskado voor mijn beste vriendin, zwarte moccasins van Moschino in de sale met 50% korting. Verjaardagskado voor mijn nichtje. Houten speelgoed makeup, pop van DouDou, boekje de krokodil die wel een kindje lust. Voor dochter 6 paar schoenen met 70% korting. 3 paar nog een maatje te groot maar daar groeit ze vanzelf wel in. Voor mezelf een paar oud roze moccasins. Voor zoon een nieuwe rugtas.
3 Hydrofiele doeken 2 rompertjes Geparfumeerde luierzakjes Limonade siroop Nieuw plaid voor op de bank, alvast voor het cocoon gevoel Zak chips Toiletrollen
Vannacht Lilypadz gekocht (van die siliconen zoogkompressen). En een paar nieuwe boxpakjes. Niet goed voor mijn bankrekening die nachtvoedingen
3 truitjes voor mezelf 1 jurk en 1 vest voor mijn dochter Ik heb net online geshopt. (nieuwe collectie)
Vrijdag: parkeerkaartje, lunch (in Antwerpen met vriend ), ijsje, bier, fles Hennesey, bioscoopkaartjes, popcorn en drinken.
Ik heb bij een kringloop winkel een collectors editie gevonden van een boek wat ik graag nog wou maar wat nergens meer te koop is. Dus ben helemaal blij
Had nasikruiden nodig. Terug van de winkel: blikje cola vanille, blikje pepsi, bossche bollen en... jawel: nasikruiden
2 nieuwe longsleeves voor mijn zoon dopper voor mijn dochter voor de jongste even losgegaan bij de zara en 4 dagen disney geboekt
2 spijkerbroeken voor oudste zoon 1 shirt voor jongste zoon Broek voor man 2 shirts voor mij Allemaal een lekker broodje en wat drinken op het terras.
Een persoonlijke ov chipkaart voor mijn zoon. Weet iemand misschien of er vanwege zijn leeftijd automatisch reductie tarief gerekend word, of moet ik daar nog iets voor doen?