Vandaag. Voor zoon, nieuwe rugtas (een goedekope voor extra als hij zijn goede rugtas op school vergeet) nieuwe broodtrommel (ook extra, voor het geval hij zijn andere op school vergeet) koeltasje (ook extra, weer het vergeet verhaal) gymschoenem voetbalschoenen voetbal teneu voetbal trainingspak voetbalsokken voor dochter klein zwembadje klei kleurboeken stickerboek voor ons drietjes, een ijsje.
Rompers, mutsjes en sokjes voor de baby bij H&M en Zara ❤️ Voor mijn dochter een setje kleding voor het najaar bij Zara. Voor mijn zoon een trui bij Zara
-Boxers en hemden met reptielen(waaronder dinosauriërs) voor zoon. -T-shirt voor zoon. -Flarepants voor dochter. -Meerdere t-shirts voor dochter. -Vest voor dochter. -Gymschoenen voor dochter. -2 t-shirts voor mij. Ben in totaal nog geen €50 kwijt
Een lichte lunch (optimel, croissantjes, chocobroodjes, druiven en appels) om mee te nemen naar het strand, parkeerkaartje en straks de rekening van 4x patat met snacks. Prima voor een laatste dagje op de camping!
En net nog even schoolspullen besteld voor mijn zoon. Superirritant, niet kunnen lopen door bekkenklachten, gelukkig dat we tegenwoordig online kunnen shoppen
Boodschappen bij de Lidl gedaan, 50 euro. Verder een hardloop petje 8 euro. En net patatjes bij de snackbar, 15 euro.
Een stuk koe, komt pas over een aantal weken want hij wordt pas geslacht als hij helemaal verkocht is. Ik ben wel benieuwd, want dit is de eerste keer voor ons.
Oh wacht ook eten en drinken.... Bij de bios M&M's, popcorn en drinken. Na de bios een kleine Vietnamese loempia. Daarna een freakshake....
2 Biertjes, blikje Gazeuse en pakjes Wicky fruit met water voor in de auto, waren onderweg. Daarna op een terrasje nog een biertje, ijsthee en siroop. Gisteren een boel boodschappen betaald. Was een bestelling bij de Jumbo. Doei 116 euro
Verjaardagscadeautjes voor oudste dochters: een fitbit voor middelste en airpods voor oudste dochter. Verjaardagscadeautje voor een vriendinnetje van jongste dochter: knutselpakket Verjaardagscadeautje voor neefje: duplo brandweerwagen (online gekocht bij Walmart, scheelt een hoop internationale verzendkosten naar de usa) Een nieuwe bullet journal voor mezelf En nog een wat gewone boodschappen.
Kleren voor de kinderen om te dragen op de bruiloft van mijn broer. Het was een hele zoektocht, nu bijna compleet allemaal. Ook nog ijsjes en broodjes gekocht
De gehypte flared panterprint leggings van de zeeman en 2 oudroze shirtjes met luipaard afbeelding ook bij de zeeman.
Antiklim strips voor op onze vensterbank en kattensilhouetten die ik ergens in strategisch in de tuin ga plaatsen. We hebben last van een vervelende buurkat die steeds binnenkomt en ook in onze slaapkamer. Hij springt dan van de uitbouw van de buurman op onze vensterbank en komt zo ons raam binnen. Ben me al een aantal keer wezenloos geschrokken van die k... kat. Dus nu iig puntige spikes op onze vensterbank en misschien doen die silhouetten ook nog wel wat.