Lunch bij Neeltje Jans en parkeerkaart. Voor de terugweg en thuis biertjes, autodrop, flesje fuzetea, 2 icecappuccino.
Ikzelf niets, maar mijn 13 jarige heeft vandaag schoolspullen gekocht en dat heb ik betaald. Dat telt ook wel toch?
Een nieuw erwtenplantje, als vervanging van het plantje dat de planten-zorg van mijn schoonvader in de vakantie niet heeft overleefd
Online bestelling bij Kruidvat: Billendoekjes voor a.s. baby (waterwipes aanbieding) Leave-in conditioner Deo voor mijn man 6 stuks (1+1 gratis) Dove douchefoam (2+2 gratis) Totale besparing: €28,-
Een mooie nieuwe vulpen voor mij en een mooie nieuwe vulpen voor mijn man, want we hebben er nog niet voldoende
Gisteren nieuwe voetbalschoenen en scheenbeschermers voor allebei de kinderen en voor de jongste ook nog een nieuw trainingspak. Vandaag alleen de weekboodschappen (zijn net bezorgd). En ik ben nog online aan het zoeken naar (een) leuk(e) jurkje(s).
3 tapjes voor mij, 3 Pouilly-Fumé voor mijn vriend, en 3 glazen water voor onze zoon (OK, die laatsten waren gratis)...
Soepje op mijn werk Rugtas van Stradivarius op de weg naar huis Geld gegeven aan een dakloze man, hij koopt er een broodje van