5 rompers 1 bh 6 strings voor mij 15 paar sokken voor De oudste 4 boxers voor de oudste 16 paar sokken voor de jongste Van ruim 200 euro voor 41 euro bij de Hema
Een laptop Oke kreeg hem gister al binnen, vandaag de factuur over gemaakt. Usb stick en schoolspullen voor dochter
Een houder voor de droogmolen.. al kan ik beter investeren in een nieuw droogrek voor binnen #regen # slecht werkende droger
Gisteren een too good to go box van de bakker, vandaag op de rommelmarkt eierdopjes, platvoet dvd box, pop en Y kocht een setje ministeck van het geld wat ze voor haar rapport had gekregen van opa.
Boodschappen bij de AH, meubelviltjes bij de IKEA voor onder de eetkamerstoelen en een prachtig boeket bloemen voor de vergeten (schaam..schaam ) verjaardag van m’n schoonzus.
Een commode en een ledikantje Een kinderwagen 2 zwangerschapsshirts 1 zwangerschapsjurk Een reddingsvest voor mijn dochtertje voor op vakantie
Twee paar Teva sandalen en een zwembroek voor onze drie zoontjes. Alles bij elkaar inclusief verzenden 40 euro, nog goedkoper dan de vorige aankoop van tweedehands sandalen
Een nieuw najaarsgardarobe voor onze oudste: bijna allemaal merkkleding in de sale, 20 euro per jurk en 10 per shirt of rok: Mim-Pi, O’Chill, Vingino, mooie winterjas van Quapi voor 45 euro, voor 250 euro: 6 Shirts, 6 jurkjes, 2 rokjes en 1 vest, heerlijk!
VR headset voor de playstation, wordt morgen geleverd. Controllers moet ik nog kopen maar eerst even kijken hoe het aanslaat hier.
leuk servies bij action,en wat nieuwe limo glazen. verder brood,beleg,fruit vanavond lekker makkelijk we bestellen iets,al heel lang niet meer gedaan.