Jaja, Per 1 juni heb ik een baan als kraamverzorgende. Na 6 jaar voor ouderen te hebben gezorgd in het verpleeghuis ( en verzorgingshuis) mag ik nu voor de allerkleinsten + hun ouders helpen. Ben zo blij!
gefeliciteerd ! mga ik vragen of je daar nog een speciale andere opleiding voor hebt moeten doen ? ik neem aan dat je vanuit je vorige werk vig bent of iets vergelijkends ... lijkt mij ook wel leuk namelijk !
gefeliciteerd. hoe heb je je sol gedaan? een open brief gestuurd ofzo? ik ga namelijk zelf ook sol bij een kraambureau dus kan nog wel tip gebruiken. werk nu nog voor de oudjes hihi.
ik heb een soll. broief gestuurd n.a.v. vacatures die op het internet stonden ( en op hun website). Ik heb zelf VIG, dus ik moet wel eerst cursussen volgen, om me te bekwamen als kraamverzorgende. Bij mijn gesprek vroegen ze wel of ik kon vertellen wat kraamzorg inhield, en of dat te combineren valt met mijn dochtertje. Ook was het een pré dat ik een auto heb, en dat ik cursussen wil volgen omdat het heel wat anders is dan de ouderenzorg. Ik denk dat wanneer je ergens volledig voor wil gaan, het je vaak ook wel gaat lukken om dat te bereiken Soms kun je een opleiding volgen via de instelling zelf, maar dat is volgens mij niet overal zo.
heeey loran ik ben ook kraamverzorgster en is echt het leukste beroep wat er is ( vind ik ) welkom collega en gefeliciteerd! leifs rianne