- grote boodschappen - een superleuk jurkje (heb binnenkort een bruiloft en had nog niet echt iets leuks) - laarzen - heleboel strings en een paar bh's - riem - veel babykleertjes En op de terugweg kreeg ik een vreetbui, dus even langs de friettent: - hanenbak friet hachée - frikadel speciaal - broodje kroket - berenklauw satésaus - pizzarol - grote milkshake citroen - twee blikjes cassis
Hihi ja, ik heb echt zo'n last van die vreetbuien! Maar ik heb 't allemaal keurig opgegeten hoor. Ik was daar met m'n zusje, die had gewoon een supertje speciaal en wat te drinken besteld. Dus al die mensen die daar aan 't werk waren zaten mij al heel vreemd aan te kijken.
Gekocht vandaag: een gezichtspoeder, poederdonsje, concealer, mascara, Nutrilon Forte 2, Pyamapapjes. Lekker hoor, die ETOS
uhm niet zoveel hoor moet zuiniger aan doen... oogmakeup remover truitje voor kyana halve sokjes voor kyana haargel voor kyana dat was het volgens mij
Heb vandaag mijn auto moeten laten keuren én repareren, dus er was alleen nog geld voor een vers geperst sapje bij de Appie Heijn...
Ik ging eigenlijk alleen even geld halen en toen stapte ik toch nog even een drogisterij binnen. Ik kwam naar buiten met het volgende: - klein flesje shampoo - klein flesje douche-gel - klein flesje cremespoeling - kleine tube tandpasta - anti-muggenspray - tabletjes tegen wagenziekte (homeopatisch; ik hoop dat het helpt) - 1 kg autodrop - 3 kaarsen in zo'n glazen pot (hebben ze op't terras ook altijd ) Toen moest ik nog even wat posten en zag nog een boekenwinkeltje/ semi-postkantoortje. Ook deze winkel trok me naarbinnen, . Kwam gelukkig maar met één ding naar buiten: - Een leesboekje voor m'n dochter Al het bovenstaande heb ik eigenlijk voor m'n dochter gekocht. Behalve de kaarsen dan. Ze gaat dit weekend voor het eerst helemaal zonder mij op kamp. Een voorproefje op komende zomer, als ze een week gaat ZONDER MIJ . Tja, loslaten heet dat, he. En dan moet ik haar gewoon verwennen. Ga vandaag of morgen ook nog wat lekkers in haar koffer stoppen. Gewoon als verrassing. Gisteren overigens ook weer zo'n shopbui. 't Was dan wel nodig, maar toch. 't Kind groeit zo ontzettend hard . o.a.: - t-shirts - crocs - korte en halflange broeken
muntdrop gevulde koeken anti-klit spray shampoo + conditioner scheermesjes (duur zijn die dingen ) 2 boxpakjes
Boodschappen... En heel onverwachts een KITTEN .... yeeeeeeeeeee eindelijk.... Iemand nog leuke ideetjes voor namen ?