Ik krijg de foto er niet op ... weet iemand hoe ik een foto van bv Hyves hier op de site krijg ? want hij pakt hem niet met die IMG code ...
Als je de foto ook op je pc hebt staan: dan kun je de foto uploaden bij imageshack.us Je kunt daar dus je foto opzoeken (bladeren) en dan op host-it klikken. Na een paar seconden krijg je dan een aantal linkjes naast je foto. Je kopieert dan de tekst die voor thumbnail for forums 1 staat en die plak je in je berichtje hier op het forum. Als het goed is werkt het dan. Ik hoop dat het lukt, laat het anders maar even weten
Oke het is gelukt via die imageshack.us ... Thanx Hieronder zie je het resultaat ze is 6 weken mijn leukste aankoop van vandaag
Rare poes die oudste Wij hebben weer eens teveel uitgegeven aan boodschappen En onze trouwringen gekocht vandaag (naja opgehaald...en dus betaald dus eigenlijk toch vandaag gekocht) Zouden eigenlijk pas zaterdag opgehaald kunnen worden maar vriendlief werd vandaag gebeld dat t vandaag al kon Nu oma nog hierheen en dan hebben we alles in huis zo ongeveer
Het is een vrouwtje en ze doet het nu al dr behoeftes in de kattenbak dacht dat je dat die kleintjes nog moest leren ...
@Wilma: Ik heb ook nog een oude poes maar zal daar maar geen foto van plaatsen hahahahah sorry grapje
chantal: die is nog niet zo heel oud toch? haha kittens van die leeftijd zijn meestal gelijk zindelijk. ik heb trouwens hier in huis katten honden konijn cavia's en dat heb ik een dorp verder op nog een aantal paarden en koeien staan
Ik heb mijzelf vandaag verwend met nieuwe oorbellen, en 2 mooie potten met Gerbera's erin van de Intratuin.
Een muziekmobiel, had nog een kadobon. Een rijksmuseumrompertje bij de Hema. En stroopwafels. En een Duvel op een terrasje en een Leffe Blond voor manlief. @ Wup: wat een lieeeeeve kittentjes <3