2 kruiken en kruikenzakken, 2 lekkere verse visjes, makreel en pangasius, en wat boodschapjes en vel vers geperste sinasappelsap!
Pff teveel een pspspel voor vriendlief 3 truitjes/jurkjes voor Giovanna schoentjes voor Giovanna een windscherm een kantenmaaier boodschapjes Shag voor vriendlief Geloof dat dat het zo wel een beetje was. We zijn iig weer aardig wat euries lichter..
vandaag hebben we dit gekocht de grote boodschappen groente en fruit op de markt crocs voor tamer bruine hoofddoek een kleine bruine hoofddoek die er onder doet een bruine nette broek (HM) een licht bruine jas (HM) bruine riem (HM) een bruine trui met ronde hals en knopen (HM) een lange spijker rok een witte tshirt met lange mouwen een zwart tshirt met lange mouwen 3 paar schoenen een nieuwe hak laten maken. 2 levies spijker broeken
een speeltje voor aan de buggy, z'n eng vies beestje met felle kleurtjes en trilt als je er aan trekt haha en gelukkig ze vind hem fantastisch een nieuw reserve speentje voor alicia met de tekst prinses een zak loempias van de markt en dat zijn 11 stuks en zijn alweer op . vingerverf en heb hier mee ook al geknutselt met me meisje een nieuwe drinkbeker/fles van bibi met handvaatjes. deze is knalrose met paardjes net als der speentje haha. kinderparasetamolzetpilletjes pyama van jip en janneke voor alicia enkelsokjes voor alicia zwitzal washandjes rompertje met spagettibandje kleine boodschappen en voor mezelf uhm niks haha me vriend een nieuwe wifi ding voor zijn xbox want die oude was ineens kapot en savonds hebben we mac donalds gehaald
Teveel eigenlijk - klamboe - legging voor Rosalie - truitje voor mezelf - hoofddoekje voor Rosalie - WII spel - difrax fles - badjas - sokken - speeltje voor Rosalie - fruithapje - extra box - en boodschapen TEVEEL
Ben vandaag op de Libelle Zomerweek geweest, dus dan weet je het wel... kom je met handenvol van alles terug.
Ok eigenlijk gister, maar toch: een nieuwe badkamer (met bubbelbad!) yeahhhh Nog 10 weken wachten en we kunnen bubbelen....hihi...
Ook eigenlijk gister...maareuh: -boodschappen voor 5 personen want oma is er weer ivm bruiloft morgen. -3 blousjes voor man lief (naja morgen pas mn man... ff oefenen ) -matras voor ledikantje - earosleep matras cover ding geval -2 x drinken en n gebakje en n vaag warm broodje met worstje en kaas (zag er erg vies uit maar mn vriend vond t lekker.. ) -Een ding om de vloer te dweilen want op mn knieen lukt nu ff niet meer
voor me zoontjes feest alvast cars tafelkleed cars borden cars bekers cars servetten ballonnen slingers voor me zelf 2 lingeri setjes witte riem zwarte tshirt met lange mouwen brood en eierkoeken
Ga je vast veel plezier van hebben, wij hebben sindskort ook zo'n reuze-driehoek-bubbelbad, ik voel me net een prinses als ik erin zit