Wat heb jij vandaag geleerd?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 2 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Daar kwamen wij jaren geleden ook achter toen we een 3pitter voor op de camping hadden gekocht.. Gelukkig waren we toen op een camping met een zeer uitgebreide winkel.

Kan zelf niet zo gauw iets bedenken wat ik vandaag of recent geleerd heb.

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Ik ook niet geloof ik.. nou ja ik weet het wel zeker. Het verhaal van zelfbestuiving ed doet wel ergens een belletje rinkelen.. maar ik had het niet kunnen reproduceren :roflmao:

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.737
    113
    Dat marktplaats tegenwoordig (of al een tijdje) een soort berekening maakt hoe duur gemiddeld alles verkocht wordt.
    Dus voorheen deed ik een beetje research voordat ik een prijs bedacht en nu kijk ik gewoon wat marktplaats aangeeft en ga daar een beetje tussen zitten.
    Was compleet nieuw voor mij :roflmao:

marb vindt dit leuk.
  4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dat als we de financiën wat overzichtelijker maken we veel meer kunnen sparen dan we dachten.

Het het shirt van mijn kind maat 86 zo krap werd en het toch maat 80 bleek te zijn.

Dat als je sochtends je eten kookt voor s avonds terwijl je man nog thuis is die het kind bezig kan houden, dat veel handiger is dan s avonds met een hongerig, om je heen springend, aan je benen hangend kind

5. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    :rolleyes:Dat de maandag vandaag te lang duurt :cry:

6. Manque

Manque Niet meer actief

Ik heb gisteren zo'n 12 tot 14 TEDtalks gekeken over genderdiversiteit, de biologie van geaardheid in het mensen- en dierenrijk, over psychopathologie, over de geschiedenis van psychiatrie, over neuropsychiatrie en daarna nog een hoorcollege van Johan Braeckman geluisterd over neurofilosofie. (je ziet hoe dat balletje gerold heeft gisteren, haha!)

Vandaag heb ik de laatste aflevering van Zomergasten gekeken en van Esther Perel geleerd om op een andere manier te kijken naar overspel en naar wat wij tegenwoordig zoeken in relaties (de dingen die wij vroeger juist in religie vonden!). Verder zal ik niet heel veel meer leren vanmiddag, want ik moet boodschappen doen en mijn kind ophalen van school. Misschien vanavond weer.

7. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Zo hallo dan, dat is een flinke mond vol! Ik heb gisteren geleerd dat als je de vikingen ten tijden van hun ontdekking van Noord-Amerika/Vinland een soort furby geeft het Amerika wat wij kennen nooit zal bestaan. :oops:
    Verschil moet er zijn :roflmao::roflmao::roflmao:

8. fafa

fafa Niet meer actief

Wutdewut?

Beertje8, Marchella, moielle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.232
    6.094
    113
    Dat je ook te hard kunt swifferen (is dat een werkwoord?) ... heb nu een swifferstok in 2 delen.:rolleyes:

Beertje8, Nimue, Bubblez en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. In your eyes

Vanaf 01:22

Maar ik was dus helemaal trots dat ik iets geleerd had over de geschiedenis van de vikingen in Noord-Amerika, omdat ik echt waardeloos ben in geschiedenis, alleen liep de rest een beetje anders ;)

Manque vindt dit leuk.
  11. fafa

fafa Niet meer actief

Oh my... Dit is erg :oops:

12. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    Hahaha dat overkomt mij geregeld:roflmao::p

13. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag geleerd dat mijn moeder(ondanks haar handicap) de liefste moeder op de hele wereld is:rolleyes:

Ik hoop stiekem dat mijn kinderen dat later ook over mij zeggen...:)

Angel1980 en Marchella vinden dit leuk.
  14. In your eyes

Absoluut, maar dat maakt het zo leuk :D

Even een serieuze: ik heb vandaag geleerd dat Bangkok geen Bangkok heet, maar Krunhthep Mahanakhon Bovorn Ratanakosin Mahintharayutthaya Pop Noparatratchatchani Burirom Udomratchanivetmahasathan Amornpiman Avartarnsathitsakkathatti Yavisnukarmprasit.

Bubblez en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  15. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.164
    3.806
    113
    Volgende week gaan we je vragen of je het nog weet ;)

moielle en In your eyes vinden dit leuk.
  16. In your eyes

Ik kan je nu al zeggen dat zodra hij van mijn klembord is verdwenen ik het niet meer zou kunnen herhalen. Maar ik zal nooit meer vergeten dat de naam van Bangkok is aangepast omdat hij anders niet op een atlas paste! :thumup:

BabyFG en Vulpen vinden dit leuk.
  17. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Hahahaha legends of tomorrow gekeken?:roflmao::roflmao:

Oh haha spuit elf zie ik. Heb de aflevering ook ooit vol verbazing gekeken :D

In your eyes vindt dit leuk.
  18. In your eyes

Favoriete serie van dit moment :D

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dat dat legends of tomorrow wel heel erg slecht is :roflmao::roflmao::roflmao: met ook slecht acteerwerk wat ik zo ff in dat kleine stukje zag ;)

20. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dussss :eek::roflmao:

In your eyes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina