Nee. Ik denk dat ik van alle kanten problemen krijg. Met de persoon in kwestie, met de politie, met mijn man... Ik blijf toch maar bij de regel "blijf van anderen af", lijkt me verstandiger
Het gaat om de opmaak van automatsch gegenereerde uitgaande correspondentie. Op basis van bepaalde condities moeten bepaalde teksten worden gebruikt. En daarbij moet de opmaak volgens bepaalde regels, evenals kopteksten en voetteksten etc. Daarvoor wordt een ontwikkeltool gebruikt, waarin alle verschillende soorten brieven worden ingericht. En daarin ben ik nu aan het inleren.
Staat die op Netflix of prime toevallig? Wij zoeken nog een serie om te kijken en dit spreekt me wel aan.
Dat ze vroeger (jaren vijftig) met een muisproef konden bepalen of je zwanger was. Meer details heb ik er niet over kunnen vinden maar het klinkt enorm onethisch.
Zojuist geleerd: ik moet geen Griekse mythen aan mn kinderen vertellen, want dan gaan ze huilen. Al eentje gekozen zonder seks erin - wat al niet makkelijk is - maar even vergeten dat het verhaal eindigde met een zelfmoord . #mommyfail
Dat volgens een Amerikaanse studie een kwart van de mensen een droom heeft die al vanaf hun kindertijd terugkomt. Meestal zijn dit nachtmerries
Wauw! Binnen 5 minuten al twee mensen die mijn nieuwvergaarde kennis leuk vinden! Dat had ik niet verwacht (was zelf ook best trots zeg ik eerlijk )
Daar ben ik er 1 van dan. Is idd niet de leukste droom. Het stomme is dat ik wéét dat droom maar niet wakker kan worden ofzo
Tv serie ken ik niet. De boeken zijn geweldig leuk, spannend en met humor. Begin met de bilksemdief, en de rest komt vanzelf. Ik heb de hele serie aan mijn 9- jarige zoon voorgelezen (elke avond 2 hoofdstukken).
Dat ik echt oud ben zeg....begin op mijn Moeder te lijken OMG! Ik had hulp nodig om een stomme app op mijn telf te installeren XD Puber was gelukkig gewillig
Ik heb vandaag geleerd dat bij kinderen de spieren in hun borst zo flexibel zijn dat die kunnen verschuiven tijdens inspanning.