Wij gingen vandaag zwemmen! Het was vandaag de eerste echte keer (daarvoor in centerparcs, toen was ze 4 maandjes) en ze vond het fantastisch! Lekker spetteren in het warme bubbelbad en maar lachen naar alle mensen. In het peuterbad kreeg ze ook geen genoeg van alle kindjes om haar heen. Was echt genieten en zeker voor herhaling vatbaar
Wij zijn op visite geweest, op een 3 kwartier rijden. Meneertje gedroeg zich voorbeeldig, heeft heerlijk in de schommelstoel gezeten daar
Meneertje ligt nu lekker te slapen. Als hij op tijd wakker is gaan we nog even wandelen voor zijn flesje van 11 uur..
Flesje gegeven, gespeeld, samen koffietjes maken (hij kijken, vind hij helemaal geweldig) fruit gegeven en in bedje gelegd, hij slaapt nu. Straks komt de fysiotherapeute, een nieuwe, de vorige heeft geen contractverlenging gekregen wat heel jammer is voor haar maar ook voor ons want ze was heel lief voor bolleke en bolleke vond haar ook de max, en papa ook dus ik ben benieuwd hoe die andere fysiotherapeute is. Daarna,....geen idee wat we gaan doen.
Hopen dat het met de nieuwe ook klikt! Wij hebben vanmorgen lopend wat boodschappen gedaan, hij zit nu voor de tv een broodje te eten en dan hoop ik dat ie een lang middagslaapje doet...ben geveld door de griep, hebben daarom de zwemles vanmorgen maar overgeslagen
vanochtend zn zus naar de speelzaal gebracht, daarna samen lekker op de bank geslapen. zus weer opgehaald. rondje gewandeld met zus en hond en nu ligt hij weer te slapen. en zus ook. heerlijk tijd voor mama!
Vanmorgen op visite geweest bij mijn oom en tante. Nu net voor de 2e keer een klein hapje bloemkool laten proeven. Dat was nog niet echt een succes, hij trok wel een beetje een vies gezicht!
Wij zijn vanochtend bij de kinderarts geweest, daarna even naar de stad en voor het middagslaapje nog even gewandeld met de hond. Na zijn middagslaapje lekker groente gegeten, gespeeld, in bad, flesje en nu ligt hij heerlijk te slapen