Een koptelefoon, 2 geurkaarsen en autoparfum van rituals, kerststalletje van keramiek, een spelletje en nog wat chocolaatjes. Heel blij met alles!
Elk jaar kreeg ik van alles en dochter ook. Maar nu heb ik voor alle kado s gezorgd. Dus een...3 d black pearl van metaal. Heb al de ijfel toren de Titanic en een molen. Misschien maar een vakkenkastje aanschaffen.
Man: boek David Baldacci, Lego Elf's Clubhouse, Happy Socks kerst sokken en voor ons samen kaartjes voor het wereld kerstcircus in Carré. Ik: Lego Santa's visit, theelichthuisje van Blond Amsterdam en Rituals. Deels van zwager en zijn gezin en deels cadeau's van en voor elkaar. Helemaal blij mee.
Een rituals set Een klein rugzakje Een serum voor het gezicht Douglas cadeaubon Rituals cadeaubon Hunkemöller cadeaubon Helemaal blij mee!
Wij doen de kinderen wat cadeautjes en een kleinigheid voor elkaar. ( had oorbellen gekregen). En tot onze grote verbazing kregen we een dinerbon van de kinderen.
Bij mijn ouders een nieuwe padeltas, en 4 cappuccino mokken van HK Living. Verder heb ik van mijzelf dit gekregen: - nieuw beddengoed - 2 sport longsleeves Mijn vriend had mij echt verrast met een nieuw goiud armbandje van Zinzi met 3 hartjes. Oh en nog 2 extra controllers voor de Switch. Maar dit is meer voor het hele gezin.
Van ouders een serieuze Ikea cadeaubon (zijn aan het sparen voor 2 fauteuils) En een lange houten plateau met allemaal verschillende theelichtglaasjes op Voor elkaar dit jaar niks gedaan, maar hebben de kitchenaid stoofpan die we pas gekocht hebben dan maar genoemd tot gezamelijk cadeau
Een engeltje voor in de kerstboom, omdat ik afgelopen zomer "als een engel" voor haar was ❤ En een mooie kaars erbij. Verder doen we niet (meer) aan cadeautjes met kerst. Wel heb ik net bolletjes katoengaren besteld. En dat voelt ook een beetje als cadeautje