Hebben jullie dat ook wel eens? Wimpers lekker omhoog gekruld, dan ga je aan de slag met mascara, gaat allemaal goed, en ineens zakt één oog in . Je kan niet opnieuw met de kruller want ja, zit al mascara op en dan wordt het helemaal een kliederboel. Dan maar het andere oog naar beneden proberen te krijgen met mascara zodat het er in ieder geval gelijk uit ziet. Gaat natuurlijk ook met geen mogelijkheid. Resultaat: helemaal kut Heb ik dit alleen? Niet elke keer gelukkig, maar zo soms..... en geen tijd om alles er af te halen en opnieuw te beginnen. Zie foto!! Das toch erg. (Moet overige mascara nog even verwijderen maar wilde even m'n frustratie kwijt). Oh en ik kijk scheel zie ik
Ik dacht meteen dat je per ongeluk je wimpers eraf had getrokken met die tang dan valt dit nog mee haha. Ik gebruik nooit een kruller dus geen ervaring mee.
Je zou de krultang voor het krullen ff kunnen verwarmen met de fohn er op. Dan krijg je een soort van haar krultang idee
Ik dacht ook iets dramatisch aan te treffen , maar het valt mee . Nee hoor, kan begrijpen dat je er zelf van baalt. Als buitenstaander, die van af een afstand kijkt, valt het niet op gok ik. Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen, ik heb echt nog nooit een wimper-krulding gebruikt .
Ik had ook uitgetrokken wimpers verwacht, valt heel erg mee dit gelukkig. Dit zou me bij iemand anders zelfs niet opvallen denk ik
Ik heb wel eens een filmpje gezien bij wie het inderdaad heel erg wrong ging en alle wimpers afbraken of uitgetrokken waren vind het sindsdien ook altijd een beetje eng om te doen. Ik gebruik zelden mascara dus de keren dat ik mijn wimpers in de krul zet mogen dan gerust goed gaan vind ik irritant dit. Goeie tip @RoGiJuLi!
https://www.bol.com/nl/nl/p/morewomen-elektrische-wimperkruller-wimperkruller-verwarmd-wimper-lift-incl-wimperborstel/9300000037991914/ Is dit niks? Ik heb nog nooit zo'n wimperkruller gebruikt ..
Troost je....bij mij draaide de wimperkruller in mijn hand een keer ineens een kwart slag. 3/4 van mijn mooie lange wimpers geamputeerd. Liep dus ineens met een naakt oog rond Ik gebruikte dat ding al jaren, nooit geen probleem mee gehad, maar na dat incident heb ik mij er nooit meer aan gewaagd.
Oh wat erg!!!! Nachtmerrie!! Ik vind het ook eng hoor. Doe het altijd heel voorzichtig maar je jaagt me schrik aan
Ik verwachten heel wat anders Als je het niet zei had ik niks gezien Ik doe 2 keer mascara op. Dat krulding is dood eng.
Gewoon goed je mascara laten drogen. Ik doe altijd 2 lagen mascara en 2x krullen,dat blijft de hele dag zitten.
Dat helpt dan dus niet, ze storten al naar beneden als ik met de eerste laag bezig ben! Stomme wimpers denk ik
Herkenbaar ja, maar volgens mij groeien bij mij de wimpers van mijn ene oog gewoon anders dan die van het andere oog. Meer omlaag? Ik gebruik nu alleen nog mascara zonder tang, omdat het verschil anders te groot is.
Als na het mascara opdoen mijn wimpers niet meer goed gekruld zijn, gebruik ik gewoon weer even de krultang. Werkt juist heel goed, daarna gewoon even afvegen met een wattenstaafje of doekje. Ik heb ook echt rotwimpers
Dat moet je juist niet doen dan loop je het risico dat je idd je wimpers eraf haalt. Alleen zonder mascara krullen.
Doe het al 27 jaar zo, nog nooit problemen mee gehad. Ik krul wel als de mascara nog niet helemaal droog is.