Wat heb jij voor Moederdag gekregen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Iertje81, 9 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik kreeg een prachtig geverfd fotolijstje met foto van dochtertje. (Ze had maar 1 x verklapt dat het een fotolijst was en 1 x dat ze iets goud met roze had geverfd voor Moederdag, dus het was heel spannend:roflmao:)
    Zoon had een sleutelhanger met strijkkraaltjes in hartjesvorm gemaakt met een gedichtje, superlief.
    En man had samen met hen een stel mooie planten gehaald voor buiten, die de kids zelf
    uit mochten zoeken.:) Ik ben dankbaar en blij! Vooral vanwege die verwachtingsvolle kopjes als je hun cadeautje openmaakt:)
     
    NiVa0230, Iertje81 en femkes vinden dit leuk.
  2. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Moederdag vind ik nog steeds een hele beladen dag, ondanks dat ik nu zwanger ben.. maar ik heb 3 orchideeën gehad. Heel blij mee, want alle plantjes bij ons waren uitgebloeid / dood.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.526
    26.073
    113
    Vrouw
    Warempel had man moeite gedaan :D
    Leuk rituels pakket en schoolknutsel van oudste en zoon had nog van strijkkralen een hart gemaakt (en voor beide oma's ook)
     
    owly en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.449
    4.620
    113
    Oké ik heb gehuild. Na het hele cadeaufestijn van vanochtend kreeg ik net ook nog een bos rozen van m’n schoonzoon. :cry: De lieverd de schat. Zeventien jaar is hij en zijn moeder is afgelopen maart overleden. Mijn dochter en ik waren erbij. Verschrikkelijk heftig en verder een lang verhaal natuurlijk. En nu zijn eerste Moederdag zonder mama. En hij brengt míj bloemen. :cry: Ben zo dankbaar dat mijn dochter hém heeft. En andersom. #prachtstel #omglaatzevooraltijdsamenblijven
     
  5. suus02

    suus02 Fanatiek lid

    30 jan 2009
    3.210
    745
    113
    home sweet home
    Chocolade, perkgoed, doucheschuim en voer voor de vogels buiten. Dus super verwend
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  6. Toverbal

    Toverbal Fanatiek lid

    9 mei 2012
    2.695
    901
    113
    Een vergeten wekker om 7 uur van m'n vriend :confused:
    Verder volgt er nog een cadeautje. Op de opvang knutselen ze sinds vorig jaar ineens niet meer voor moeder/vaderdag.

    Ohja, er wordt op dit moment wel voor me gekookt.
     
    GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  7. Villa Kakelbont

    Villa Kakelbont Bekend lid

    13 okt 2020
    898
    1.494
    93
    Vrouw
    Knutsels ♥️
    Zelf gebakken appeltaart ♥️
    Ontbijt op bed ♥️
    En een maaltijd van het Thaise restaurant uit de stad ♥️
    En de kinderen hebben erg geprobeerd heel lief en zoet te zijn...♥️
     
    NiVa0230 en Iertje81 vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Ik ben echt schandalig verwend :oops:

    Knutsels van de kinderen zijn natuurlijk het leukst! Van man en de kinderen ook nog parfum, dag/nachtcrème, Rituals auto parfum en een elektrische nagelvijl.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  9. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Jaloers op jullie allemaal :oops:. Hier niks nada noppes. Geen ontbijt of zelfs maar koffie op bed, geen knutsels od cadeautjes en toen ik vroeg of mijn man tenminste de kip wou snijden was hij te moe dus ik sta zelf te koken en doen.
     
  10. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.480
    1.440
    113
    * Extra lang uitslapen
    * Ontbijt op bed
    * Van allebei de kinderen een prachtige verftekening
    * zelfgemaakte regenboogmuffins (gemaakt door man en kinderen)

    ♥️
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  11. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.480
    1.440
    113
    Awwh. Hoewel ik gekochte cadeaus op moederdag maar niks vind, zou ik het heel jammer vinden als er helemaal niet aan gedacht zou worden..

    Doen jullie normaal ook niet aan moederdag?
     
  12. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.061
    10.329
    113
    Ah, dat is inderdaad wel heel rot.
     
  13. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.435
    4.342
    113
    Vrouw
    Ten eerste een knuffel voor de (wens)mama's waarbij de dag niet zo fijn is verlopen zoals je graag had gewild en de dames die hun moeder moeten missen.. ❤️

    Ik mocht uitslapen en zou ontbijt op bed krijgen maar ik was voor zessen al wakker-wakker, ik kon met geen mogelijkheid blijven liggen! Man was ook wakker dus wij zijn opgestaan en de peuter heeft heerlijk uitgeslapen haha.

    Verder een lekker ontbijtje, een vaasje geknutseld op het kdv, pantoffels (is een grapje tussen man en mij :D zoontje spreekt dat zo schattig uit en de oude waren echt versleten), heerlijke koekjes van de bakker, een theepakket en bonbons.

    Vanmiddag hebben we heerlijk in de zon op een terras geluncht.

    Net m'n lieve jongen naar bed gebracht, oh wat ben ik blij en dankbaar dat ik eindelijk ook met een goed gevoel moederdag kan beleven.
     
  14. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.639
    3.012
    113
    Vrouw
    Van mijn vader een taart. Namens mijn zoontje, van mijn schoonmoeder 20 rozen!

    En mijn zoontje van 3 heeft ZELF bedacht om een tekening te maken. Mijn kleine lieverd!
    (Voor mama dag) zo lief :D:D:D

    En mijn vriend? Die deed er niks aan, want ik wou toch niets hebben. (Dat was voor mijn verjaardag trouwens maar goed)
    Een kopje thee op bed was blijkbaar teveel moeite. :confused:
     
  15. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Niets.. geen belletje of berichtje gewoon niets. Hij is bij z'n vader en vind eerlijk gezegd dat papa hier best aan mag denken. Dit is de 3e keer. Ik kap ermee.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Cadeau van mijn man aan mij; een nachtje weg. Mijn cadeau voor hem alvast voor vaderdag: een nachtje weg. We zijn afgelopen maandag en dinsdag weg geweest; 5 sterren hotel. Het was heeeerlijk!

    Van de kinderen: uitgebreid ontbijt, tekeningen met lieve woorden, speurtocht door het huis voor een waxinelicht (lees: beschilderde appelmoespot met kaarsje) en een bakblik vol liefde incl. recept en Tony chocolade hart.
     
  17. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Nahhh stom :( Hadden de kinderen ook niks geknutseld op school?
     
  18. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Zo niet leuk... Pffff :(
     
  19. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Pfoeh.. pijnlijk.. :(
     
  20. leentje86

    leentje86 Actief lid

    24 jan 2011
    401
    643
    93
    Hier knutsels van de kinderen (blijft het leukst!)
    Waxinelichtje houders, tomatenplantje, magnolia boom en een magnoliastruik.

    Daarnaast een lekker ontbijt met afbakbroodjes, gekookt eitje en aardbeien.

    Enorm verwend vandaag, kan er zo van genieten!
     

Deel Deze Pagina