Wat heb jij voor Moederdag gekregen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Iertje81, 9 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    Geen ontbijt ivm vastentijd
    Van zoon al voor de vakantie een knutsel. Op de dag een knutsel van dochter. Van man een geurtje. Dochter wilde koken, maar we waren uiteindelijk laat terug van het wandelen dus die heb ik nog tegoed.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  2. roever

    roever Niet meer actief

    Zelfgemaakt cadeau vd oudste (die ik verplicht week van te voren moest openen.. :/ )

    leuke potje met zaden vd middelste.

    men mn man had samen met de 3 koters een ovenhandschoen versierd met stift en een placemat.
    En lekker deo”tje +doucheschuimpje

    En ohja, t luxe ontbijt en alles eigenlijk hebben we sochtends vroeg gauw weggewerkt
    Zodat man en ik naar huisartsenpost konden en ik kuurtje diazepam mee kreeg.
    Volgend jaar gaan we voor een gezelligere dag!! :D
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Moest je diazepam omdat je te veel hebt gegeten?
     
    roever vindt dit leuk.
  4. roever

    roever Niet meer actief

    :roflmao::roflmao::roflmao:

    Nee vanwege acute nekklachten waar ik al paar dagen mee liep...
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Oooo :$:roflmao:
     
  6. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Oh meiden ik heb zo gejankt zondag:D Blije hormoontranen haha!

    Vriendje had een ontbijtje bij de bakker gehaald en kreeg de 3d foto van onze dame in glas gegraveerd ❤️ Zo lief van hem!
     
    femkes, Neuzeke en Sado vinden dit leuk.
  7. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Tjee jij bent gewoon alweer 31 weken zwanger! Hoe voel je je?
     
  8. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Ontbijt op bed in de caravan. :D

    2 knutselwerkjes van de jongste (inclusief van die lekkere snoephartjes) :thumup:

    Van de oudste een versierde broodtrommel voor naar het werk.

    Van beide een cadeaubon van de schoonheidssalon in ons dorp. En een moederdag verrassingpakket met wijn, chocola, snoep, muffin, leuke bakjes, thee etc, die de mannen via de camping hadden besteld als verrassing.

    Vooral het ontbijt op bed in de caravan op de camping vond ik speciaal. Was weer eens keer iets anders dan thuis.;)
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  9. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Bizar he! Ik voel me goed! Eigenlijk geen heftige kwalen, gelukkig:D slaap wel slecht, al sinds de ivf, maar dat compenseer ik door dutjes te doen wanneer mogelijk:)
    Baby groeit goed, buik groeit goed, bloeddruk en alles is ook goed. Gelukkig maar❤️

    Hoe is het met jou?
     
    NiVa0230, femkes en Sado vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat is zeker zo. Ik heb de eerste paar keer dat mijn man begon dat ik zijn moeder niet was en ik alleen een knutsel kreeg ook best wel ruzie gemaakt daarover. Maar omdat ik vanuit huis gewend was dat mijn vader voor mijn moeder juist giga uitpakte met moederdag omdat ze dat verdiende. En doordat man dat bij mij niet deed voelde ik me op dat moment ondergewaardeerd. Nu maakt het me echt niet zoveel meer uit. Het enige verschil is dat zijn naam niet meer onder het kaartje staat maar hij doet met de kinderen net zoveel moeite voor me als wanneer het vanuit hem zou zijn. Hij weet hoe ik er over denk ik geef hem ook bewust wel vader dag kadotjes maar ruzie maak ik er niet meer over.
     
    Adje vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Oke ik durf het hardop te zeggen. Want volgens mij is dit net zo een taboe als op een roze wolk moeten zitten na de bevalling. Maar ik vind de knutselt helemaal niet het leukste. Sommige jaren heb ik echt stomme knutsels gehad. En ik voel me verplicht die dingen enige tijd te bewaren in het zicht want het nog stommer maakt. Ik ben benieuwd of ik de enige moeder ben die de zelfgemaakte knutsels niet het leukste van moederdag vind?
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hebben ze op school er niets aan gegaan?
     
  13. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik vind inderdaad dat vader daaraan hoort te denken en eigenlijk ook wel dat met een dag als moeder en vader dag de dagen best omgeruild mogen worden zodat de ouder waar de dag om draait niet alleen zit.
     
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wat dat in Zaandam toevallig?
     
  15. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Nope, Weert :)
     
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
  17. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.062
    10.329
    113
    Mijn jongens kunnen niet echt knutselen, ze zijn er echt niet zo goed in, maar ik weet dat ze er elk jaar ontzettend hun best op deden. Dat het voor hun echt een ding is om een knutsel te maken die ze goed genoeg vinden voor mij. Daar zit voor mij de waarde in.
    Wat wel helpt is dat school er best wel moeite in stopt over het algemeen. Ik heb een paar knutsels die echt mooi zijn. De rest verdwijnt ook op een gegeven moment weer.
    Het geldt voor mij ook voor het ontbijt op bed. Maxi had deze keer vers fruit en pannekoekjes gemaakt en een goede kop koffie gezet, precies zoals ik het lekker vind. Dat vind ik gewoon knap. Maar 4 jaar geleden schonk hij een glas melk en smeerde hij een boterham met chocopasta (wat ik eigenlijk niet zo lekker vind), maar dat had hij helemaal alleen gedaan en naar boven getild. Dat vind ik dan speciaal (zeker met dat koppie erbij) en niet het ontbijt zelf.
     
    GossipGirlxoxo en Paardenbloem vinden dit leuk.
  18. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Zelfde principe idd. Dit zag er ook zo uit.. :)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Villa Kakelbont

    Villa Kakelbont Bekend lid

    13 okt 2020
    898
    1.502
    93
    Vrouw
    Nee ik vind de knutsels (hoe raar of lelijk soms ook) echt het allerleukste van moederdag. Die trotse snoetjes wanneer ik het uitpak en ze de hemel in prijs, vind ik veel waardevoller dan wat voir gekocht cadeau dan ook. Ik verwacht verder ook niets. En als de knutseltijd voorbij is hoeft het van mij ook niet meer echt.
     

Deel Deze Pagina