Heb je even? Zeepjes Sleutelhangers Waterpennen Lege flesjes parfum Proefmonsters Housetutten Flippos Trollen Beeldjes Anne geddes poppen Diddl Pokemon kaarten Vast nog veel meer haha
Zeepjes, speentjes, posters van Take That, Kelly family, Boyzone, en wat vage duitse groepjes, vulpenvullingenballetjes (leuk woord voor galgje) en testertjes van drogisten enzo
Inderdaad.. Heb je even? Valt mee maar zal er vast nog vergeten! Haaientanden Delftsblauw en pijpjes uit de grond Munten Potloodpunten Diddl Balletjes uit pennen Schelpen Postzegels Paardenkaarten
Alles waar een beertje opstond of beertje was. Zeepjes (had er echt veel, stonden toen ik ze niet weer wou 1 voor 1 bij mijm oma op de toilet. ) Van die kleine tutjes.
postzegels (heb ik nog steeds bewaar ik voor mijn kinderen). knikkers. pokimonkaartjes diddl (heb ik nog steeds een aantal dingen van) for ever friends beertjes en spullen van spice girls
Zeepjes, suikerzakjes, voetbalplaatjes, turtlesplaatjes, ducktalesplaatjes, carebearplaatjes, my little pony's en ga zo maar door. Ik spaarde zo ongeveer alles wat te sparen was... O ja, en geld, maar dat was nooit zo'n succes
Van dat laatste heb ik ook wel aardig wat gespaard Ik heb nu alleen de cd's en de videobanden nog. De 83 posters die op mijn 3x2 kamertje hingen heb ik maar weggegooid
Bob(beren) van de v&d. Waren toen 50,- gld per stuk, en alles van de backstreet boys. Mijn kamer hing vol met posters. Zelfs de binnenkant van de kledingkast! En ik sliep natuurlijk onder een dekbedovertrek van de BSB.
Owja, en flippo's. Alle mappen had ik vol! Wat heb ik een chips gegeten zeg. Kon het toen gelukkig nog hebben.