Stickers, labels van kleding, al mijn kleine geld en telde ik elke week haha, flippos, balletjes uit de vulling van een vulpen, monsters ... Ik zal vast nog wat vergeten
Pokémon kaarten (heb ik later nog een geld voor teruggekregen) Elfenbeeldjes. En ik heb heel lang (en tot ik ging samenwonen 2,5 jaar terug) alles van Harry Potter gespaard. Heb alle boeken Engels en Nederlands eerste druk, alle speciale uitgaves. Heb ook een tijdje de plaatjes gespaard, stickerboeken en alles wat je maar kan verzinnen. Was al dik in de pubertijd en ook als volwassene spaarde ik alles wat los en vast zit van Harry Potter. En nu heb ik nog een heleboel van Harry Potter liggen maar kan het mijn man niet aandoen om nog verder te sparen.
- Lege frisdrankblikjes uit andere landen - alles wat met zeehonden of de zeehondencrèche te maken had - mooie steentjes (uit het mineralenmuseum en van vakanties) - schelpen - stuivers, dubbeltjes en kwartjes, die ik op volgorde van jaar had liggen op een plank in m'n kast. Allemaal kleine torentjes, met soms ook de guldens als onderste, maar als ik blut was, gaf ik die als eerste uit - van die stickers voor panini-boeken (van disneyfilms volgens mij) En nu spaar ik nog steeds het boek Rupsje Nooitgenoeg in zo veel mogelijk verschillende talen en uitgaves
Leuk!!!!!! - Monchichi aapjes! (zoooooo cute!!!!! Waren echt mijn favo's) - Proefmonsters - Trollen - Schelpen - Posters van Take That Later lege drankflessen, LOL!
Suikerzakjes Proefmonster Miniparfumflesjes Zeepjes Stickers Kledinglabels Flippo's Klederdrachtkaarten Penny's, tina's en weetikaldietijdschriftennogmeer... Hobby's, iedere hobbyhype begonnen, niks afgemaakt, maar wel alles bewaren, want wie weet... Presse papiers (enige verzameling die nog steeds 'leeft') Wat niet eigenlijk???
Zeepjes, stenen, beertjes, speentjes voor aan een ketting, geld zo af en toe, postzegels en volgens mij nog meer maar dat kan ik zo even niet meer bedenken!
Postzegels, igor knuffels, lege parfum flesjes, van die rubberen honden beeldjes die je bij de Primera enzo kon kopen, flippos, Pokémon kaarten en flippos, knikkers, van die stenen met veel kleurtjes enzo..
- spenen - postzegels (dat was een serieuze collectie, ligt nog steeds op zolder) - forever friends - alles van de spice girls - nagellakjes - flippo's - en vast nog veel meer. Ben nu geen verzamelaar meer.
Alles van snoopy Van die sneeuwbollen Speentjes etc. voor aan een ketting (had er echt veel!) Stickers Knikkers Later postzegels, telefoonkaarten en munten (een vriendin van mij spaarde monstertjes trouwens, en ik dacht altijd dat ze dan allemaal monsters in haar kamer had Ik was echt ontzettend teleurgesteld toen ik daar kwam en het bleken cremes enzo te zijn )
Elk artikeltje wat ik kon vinden van de backstreet boys en daarna alles van britney spears Je wou niet weten hoe mn slaapkamer eruitzag! Leek wel alsof ik een jongen was wat helemaal g*ilde op britney haha, ik was gewoon een extreme fan