- Harry Potter spullen (stickers, posters, etc.) - Dierenvriendjes - Dragonball Z spullen (kaartjes, posters, boekjes etc.) - Pokémon kaartjes - Schelpen - Van die balletjes uit een vulpen vulling. Had daar echt veel van! - Theezakjes, ik maakte er kaartjes van. - Flippo's
knijpbeestjes, van die lichtgevende beestjes, knikkers, stickers. en een verzameling die lang heb volgehouden waren Pierrots, van die zwart witte huilende clowntjes, toen ik het huis uit ging heb ik ze weggedaan. en momenteel verzamel ik (oude) atlassen en kaarten. Uit elk land waar ik kom neem ik sowieso een atlas mee. Voordeel is dat ik de nieuwste bosatlassen altijd gratis krijg omdat ik docent aardrijkskunde ben Boekenweekgeschenken, mijn moeder is daarmee begonnen, maar die is overleden dus ga ik ermee verder. We moeten nog 1 exemplaar uit 1934 dan hebben we ze allemaal. Dus als iemand die nog heeft liggen??? Suske en Wiske's (moet er nog 16) en Asterix'en (nog 1) Trouwens ook collecties waar mijn moeder mee begonnen is, op mijn 16e heb ik de suskes overgenomen en de asterixen ook na haar overlijden. en verder, oh ik klink wel erg zo Dick Bruna boekjes en Boeken en gadgets van Annie MG Schmidt.
Ohhh, jeugdherinneringen komen boven hier ook de bolletjes van vulpenvullingen (djeez...) potloodpunten (nog meer djeezzzz) knijpbeestjes puntenslijpers pennen
knijpbeestjes, ik had van die hele touwen vol. Speelde er ook allemaal toneelspelletjes mee, hahaha... Proefmonstertjes spaarde ik toen ik wat ouder was. Nu spaar ik alleen nog geld
Knuffelbeesten (had er op een gegeven moment 250+ ) Beeldjes (porseleinen), is mijn moeder mee begonnen en ik heb het overgenomen, inmiddels weer weggedaan. Alles van Garfield, heb nog een hele verzameling aan knuffels, poppetjes enz. Donald Duck pockets, dat doe ik nu nog. Suske en Wiske Albums, liggen nu inmiddels bij pa Penny's en dan vooral de posters
Op de basisschool lag mijn lade in de tafel vol met balletjes uit inktpatronen van de vulpen. Ik was niet zo'n grote verzamelaar.
Hahahah grappig dit Jeugdsentiment Ik heb ook van alles gespaard -Backstreet boys dingentjes -spice girls -knikkers -trollen -spenen -flippo's -proefmonstertjes -schelpen -knuffels pffff dat was het wel denk ik hahahahha
Ik spaarde vroeger kikkers. Mijn zus egels en mijn moeder schildpadden. Was een dierenboel dus haha! Ook spaarde ik stickers van Panini in van die albums van Oliver en co, de kleine zeemeermin en Ducktales. Ook spaarde ik alles van de Backstreet boys toen ik puber was. Van die knijpbeestjes kwam ik ik hier tegen die spaarden wij ook idd. Ook speentjes die zo'n trend waren.