ja ik ook! had echt zoveel zeep! spaarde uitgepakte, inpakpapier, dus dat was altijd zo netjes mogelijk open maken. en alles van de spice girls.... momenteel spaar ik alle dick bruna boekjes, heb er nu ong 90 liggen denk ik... oh en de maatschepjes van de voeding van mijn dochter... op een of andere manier kan ik de schepjes niet weggooien.
Alles van GTST, van Arnie tot Anita en van Arthur tot Helen Helmink.. haha Ook was ik helemaal idolaat van Linda, Roos en Jessica Mijn kamer hing helemaal vol met posters... en had plakboeken vol... Nu KIJK ik nog steeds GTST
Ohja ook nog Pringles-bussen.. Als er een tijdelijke smaak was, haalde ik die gelijk na uren smeken of ik alsjeblieft wat geld mocht (kreeg geen zakgeld), want die moest ik natuurlijk aan m'n collectie toevoegen!
Van alles van paarden.. gelukkig niet heel veel en ben er ook heel snel mee gekapt haha, heb nu echt helemaal niks meer met paarden.
Had iemand ook zo'n Furby ? Zag ze laatst bij de Marskramer staan!! en zo'n verzorghondje aan zo'n sleutelhanger whaha echt te erg! Had je m geen eten gegeven, ging ie nog dood ook...