Snap ik. Die heb ik gezien bij bove staande winkels Doosje met in het midden een dekseltje. Doosje is2 cm hoog. Bijv zo 1: Funkybox To Go | Billendoekjes Boxen | Baby-Dump
Ik had gewoon een pak billendoekjes in de tas, zonder doosje. Bij de Etos hebben ze platte doosjes weet ik (eigen merk).
weet niet of ze dat nog hebben maar bij het kruidvat hadden ze ook kleine verpakkingen billendoekjes voor in die kleine doosjes dan drogen ze ook niet zo snel uit.
Handige tips dames. Ik probeer een middenweg te vinden. Dus een aantal spullen standaard in de auto te bewaren en het belangrijkste in de luiertas. En die kleine variant van vochtige doekjes ga ik ook naar opzoek. Voor de kinderopvangt (tzt) had ik gehoord dat je kindje eventueel een klein ( apart) tasje mee kan nemen met daarin de extra's. Het is volgens mij niet ( overal) gebruikelijk de luiertas daar achter te laten.
Voor de vochtige doekjes ruilde ik weleens mijn halfvolle pak uit de doos van de baby kamer met een nieuwe, en nam ik de halflege mee in de luiertas! Ik heb zelf een luieretui gemaakt, waar ik die in deed samen met een paar luiertjes, super handig, je hebt het bij de hand en je kan zo dit tasje uit je grote luiertas halen als je naar de wc gaat....
Hier in de luiertas: +- 5 luiers Pak billendoekjes Verschoningsmatje (zat al bij de tas) Dunne deken Zonnebrand Zinkzalf (kleine tube) Setje kleding Flesje + poedertorentje Hydrofiele luier Monddoekje Ik neem naast de luiertas geen handtas meer mee dus mijn geld en telefoon gaan er vaak ook nog in .