Domme vragen bestaan niet, toch?? Nou ik heb dus een vraag. Vanaf vandaag is mijn nieuwe site in de lucht. Ik zal hier niks over zeggen ivm de regels maar wil nu bereik gaan opbouwen. Social media is hier natuurlijk perfect voor! Maar ja, ik snap alles behalve twitter wie o wie heeft er tips voor me? Ik heb al een account! Zover wam ik nog net hihi
Leuke RT en win actiea doen het altijd goed, daar bereik je ook veel mensen mee, omdat er dus veel geretweed wordt. En misschien zoeken met hashtag op een woord wat bij jouw site past en dan zo mensen zoeken en volgen die in jouw doelgroep passen.
Retweet-acties zijn spam volgens mij, dat mag niet. Maar automatisch mensen gaan volgen die volgens jou interesse kunnen hebben wel.
Nee dan moeten ze jou ook gaan volgen. Dat Retweet-acties niet mochten wist ik niet. Ik zie dat echt heel vaak voorbij komen en ik vind het altijd wel slim. Veel mensen doen dat wel als er iets te winnen valt.
Ik heb niet echt iets te vergeven. Nou ja, een gratis advertentie kan wel! Dat hou ik in gedachte. Maar hoe krijg ik volgers?