Mijn man heeft een tondeuse gehad en het spel bingo(die gegeven zodat de kids geen ruzie konden maken wie de leukste spel had) Ik heb disney ganzenbord gehad(reden zie boven) een hapjespan en samen 2 koekepannen. Aan mijn ouders hebben we servies gegeven zodat ze de borden uit jaar 0 eens weg kon gooien hihihi. De oudste meiden hebben van ons een boel gehad; Prinsessenjurken (allebei 2)Prinsessen schoentjes,prinsessen diadeem,prinsessenbarbie(allebei 1) en allebei een barbiedvd Jongste van ons: Rolballen van Fisher price en badeendjes. Van mijn ouders hebben de oudste gekregen: Het spel knappe koppen,doos met prinsessen sieraden,kinder make-upsetje en blikje van tinkerbel en prinsessen met snoepjes. Jongste heeft van mijn ouders gekregen: een winnie de pooh loop auto,setje kleding en geluiden boerderij. Dus weer flink verwent allemaal. En dan hebben de 2 oudste ook nog bij hun vader/moeder gehad dus lekker dubbel op.Nog even en de kids komen om in de "zooi"....Als ze dat al niet deden hahaha.
Gegeven: een mini pooltafel aan mn vriend Gekregen: * 3e deel van de Twilight boeken van mn vriend * Een set tupperware schalen van schoonzus * Een Pret echo laten maken! van mn ouders!
Ik voel me heel lullig We hadden afgesproken dat we niks zouden geven met kerstmis.. Nou hebben we van mijn moeder DonkeyKong voor de Wii gekregen, een heleboel speelgoed en kleertjes voor de kleine en een heel groot geldbedrag.. Ik baal nou echt dat ik op een kerststukje (en een lekker diner) niks aan haar heb gegeven.. Misschien toch maar ff de stad in om dan maar een nieuwjaarscadeau te kopen voor haar
Schoonouders: Voor allebei een huskysledetocht. Manlief: pantoffels, sjaal Ik: Een grote vaas met een takkebos met bloemetjes en lichtjes erin Handschoenen Oudste (volgende week 4): Dora boekje en 'puzzel'boekjes Een vest Ondergoed Muts en handschoenen Domino Jongste (15 maanden): Dvd's Bumba CD Bumba autootje
Gegeven aan manlief: een radiografische tank die nog steeds niet is geleverd...:x Ik bespaar jullie de het hele verhaal, maar het had er eigenlijk twee weken geleden moeten zijn. En heb het ook al betaald, 90,-... Heb daarom als extra ( anders was het wel heel lullig dat er niks voor hem onder de boom lag) goede fietshandschoenen gekocht. Kids hebben werkelijk weer veel te veel gehad... En moeders een nieuwe Senseo Latte.
haha fanatieke gamers ! Leuk Ik heb helaas niets gehad, maar dat maakt mij niks uit, ik voelde me al super trots om mijn kids te verwennen met kadootjes. Hun reacties doen me al super goed! 8)
manlief heeft een boek en een geurtje, ik een boek geurtje en cristmas carol van disney oudste meid, houten winkel met toebehoor, uitbreiding voor dr trein, kneetkaarsen, nog wat knutsel spul, dekbed en lego ooh jah en ook nog een spel om te leren lezen in het duits. jongstem jongen. litlepeople grote garage, duplo cars 2 stuks (alleen de vrachtwagen heeft ie nu nog niet) no wat duplo, fleece deken cars, setje kleren. dat was hem wel gelof ik we hebben dit jar rustig aan de gedaan wanr vorig jaar hebben we erg grot uitgepakt vonden wij met een wii met heel erg veel erop en eraan. en ook nog eens de normale dingen die we altijd doen. dus vandaar dit jaar maar eens minder.
Ik ben gigantisch verwend! Heb van mijn vriend een spiegelreflexcamera gekregen en een boek, van mijn ouders een Ipad, kleding, mimoneda ketting, sjaal, kleertjes en beddengoed voor de baby en nog veel meer,, van m'n oma een douglasbon en een mooie vaas, schoonouders lampen en een zilveren rammelaar, echt veeeeeeel te veel dus. Vriend heb ik een weekend Parijs gegeven en een bouwradio. Voor de rest had ik ook uitgebreid geshopt, vind dat eigenlijk nog leuker dan zelf uitpakken..
Ik heb helemaal niets gekregen en ik zit er voor geen meter mee. We hebben zat. Mijn man heb ik een fleecetrui gegeven, zo'n dunne met een ritsje erin. Had hij sowieso gekregen, maar nu had ik mooi wat om te geven, samen met een knalroze aansteker (die ik eigenlijk gewoon zelf nodig had). Afschuwelijk praktisch dus. En we hebben een hele gezellige en leuke kerst gehad. Het zit hem niet zo in de kado's
ons zoontje is erg verwent ook bij opa's en oma's wij ook bij de opa's en oma's manlief heeft van mij jean paul parfum gehad, en ik van hem armani gold parfum + lingerie setje gekregen
Ik heb een Blond theepotje gekregen, lekkere parfum van Armani: diamant en seizoen 4 van supernatural. Van vriendlief. Hij heeft van mij gekregen: Een mooie blouse (Die geruild moest worden omdat ie te klein was.) een antracietzwart giletje, een zwarte stropdas, een hartvormig moodlampje en de nieuwste cd van Vollbeat. Stiefdochter heeft van ons de film step up 3 gekregen.
Ik heb een digitale foto lijst gehad van manlief (ook van zwager, toeval!!! 2 broers die hetzelfde voor mij kopen ) en 2 boeken, lingerie, massagezeep, een dagje welness voor mij en me moeder. ik heb gegeven: een laptoptafel, luchtje, 3 dvd's, shirt, en chocola met tekst. verder heb ik nog een stofzuiger gehad (was stuk) parfum, dvd, cd en oudejaarslot nou nog hopen dattie valt
Ik heb van een vriend van mij een kaartje voor Enrique Iglesias gekregen.. GOLDEN CIRCLE! Damien heeft van mij een garage, een set auto's en Nijntje bouwblokken gehad.. De rest heeft gewoon een kleinigheidje gehad (extreem klein ), omdat ik simpelweg het geld niet had om duurdere cadeau's te kopen..