Ik heb 3 behangrollen in 3 kleuren gekocht. Daar vervolgens kleine en grote cirkels uitgeknipt en die willekeurig op de muur geplakt, af en toe in elkaar over lopend. http://94.100.118.123/883650001-883700000/883674101-883674200/883674183_5_80mV.jpeg
Ik heb grote roze vlinders en bloemen gekocht en die op de muren geplakt. Op een andere muur heb ik 3 kubussen gehangen waar ik dan weer kleine spulletjes in heb gezet.
Wij hebben deze op een witte muur Twinkle Twinkle Little Star | Muurstickers Jongenskamer | Kwa-Joep maar dan de sterren zilver en de tekst zwart. Past ontzettend goed in het kamertje (wit/zilver/hout) vooral omdat ik niets met tierelantijntjes en heftig gekleurde schilderijtjes heb en ben hier dus heel blij mee, al was ik vantevoren bang dat zwart te heftig zou zijn, maar het staat juist heel mooi
hee! Hier net aan de babykamer begonnen maar onze planning is; een muur word donkerbruin.. (de gordijnen, vloer, en kop en voetkant van het bedje zijn donkerbruin) daar komt het bedje tegen en houden we een helft over... daar word een gedichtje op ge-airbrusht.. andere muren houden we licht.. en boven de commode ( is een kleine muur) komt groot haar naam, met wat dingen erom heen Succes! liefs xxx