Hallo Dames, Gisteren een gesprek gehad met ML omdat ik sterk het idee had hij bewust deed vergeten om voorbehoedsmiddel te kopen. Uit het gesprek kwam naar voren dat als het zou gebeuren het hartstikke welkom is en mocht het niet gebeuren we gezegend zijn met onze wonder. Ik stond zelf een beetje verbaast naar het gesprek omdat ik dit op de een of andere manier nooit had verwacht . Maar! We gaan niet meer extreem bewust alles uit de kast halen zoals bij onze zoontje omdat dat toen toch wat enige agenda schema en volle hoop met zich meebracht maar uiteindelijk ook vele teleurstellingen als er toch een menstruatie zich meldde . Dus met de instelling we zien wel wat de tijd doet en wat de lot ons brengt gaan we stilletjes en onbewust Voor een 2e wondertje . Groetjes menneke
Leuk!! Denk dat dat ook wel het fijnste is! Wij hebben 3 dochters, middelste is overleden met 22 wk aan open schedeltje. Wij zijn er met hun nooit bewust mee bezig geweest, het komt zoals het komt.. En nu hebben we sinds kort bewust gekozen om voor een 4e te gaan, en merk nu al dat k er enorm mee bezig ben..
Bij mijn vorige zwangerschap ruim een jaar bezig geweest en ook met agenda's testen en alles geprobeerd wat we konden vinden. Nu gestopt met anticonceptie en ook mee bezig geweest we zouden wel zien wanneer het zou gebeuren. En nu de eerste ronde raak 😃
Ik vraag me af of ik dat zou kunnen.. Volgens mij zou ik juist helemaal kriebelig ervan worden omdat ik dan niet wist wanneer ik precies ongesteld moest worden, en of er een kans was dat... Maar ik hoop dat jij daar anders in staat en er nu meer van kan genieten
Succes!! Had bij 2 en 3 ook dat idee maar ik kon het juist niet loslaten. Gaf mij meer rust om te weten waar ik aan toe was. Ik ben benieuwd hoe je het vind op de manier. Hopelijk van genieten en snel zwanger!!!
Dat is hoe mijn man en ik er initieel ook instonden! Leek ons erg fijn en relaxt. (Is helaas anders verlopen. Na bevalling rustig op menstruatie gewacht, de cyclus daarna met ovulatietesten aan de gang gegaan omdat ik toch graag wou weten wanneer mijn volgende menstruatie zou zijn. Bleek dus dat mijn lf super kort was, sinds dan elke maand weer opnieuw in de stress of/wanneer mijn lichaam het weer vanzelf oppakt. )
Dank je wel voor jullie reacties!. Ja ik weet altijd wel wanneer ik mijn menstruatie hoor te krijgen die is altijd 28 dagen. Ik doe alleen niet mee aan tempen,ovulatie testen en maak het gewoon gezellig op momenten dat we samen behoefte aan hebben. Ben benieuwd of het dan ook sneller gaat bij onze zoon een jaar bezig geweest. (Daarvoor 2 miskramen ook met 13 a 14 maanden tijd tussen). Ik hou jullie zowiezo op de hoogte als het raak is