Hallo meiden, Mijn moeder gaat straks 1 dag in de week op mijn zoontje passen als ik weer aan het werk ga. Nu wilde ze graag een box in de woonkamer zetten maar ik heb haar dat afgeraden. Voor die ene dag in de week een box in de kamer! Nu had ze het over opvouwbare boxen? Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Ik zat ook nog te denken om eventueel een campingbedje weg te zetten. Die kun je gemakkelijk inklappen en dan staat het ook niet de hele week in de weg. Wat denken jullie?
Hm persoonlijk zou ik het niet doen denk ik, want ik denk dat jullie kindje bij je moeder ook in een campingbedje gaat slapen? Ik denk dat het dan wat verwarrend is voor je kindje de ene keer spelen in bed en andere keer moeten slapen? Maarja das maar een hersenspinsel van mij hoor
ja, zowel mijn schoonmoeder als mijn moeder heeft er 1. IDEAAL! wel prijzig! maar toch wel heel fijn hoor! hun hebben deze van de babydump:Geuther | Boxen | Baby-Dump
Mijn zoontje heeft ook een campingbedje bij mn schoonouders als box. Hij slaap overigens daar in het ledikantje van zn pappa. Straks als we op vakantie gaan zal hij toch ook in het campmingbedje moeten slapen en spelen... dat is niet anders. Ik denk dat als je gewoon je eigen slaapritueel aanhoud en het doet alsof je thuis bent dat je kindje het wel snapt dat hij moet gaan slapen hoor. liefs sassie
opvouwbare boxen waren vroeger heeeel gewoon, dus kijk even op mp. Evt. nieuw verfje.. mijn schoonmoeder heeft er 1 ideaal, mijn ouders trouwens ook (die hebben hem bewaard van vroeguh) en de box die wij hebben kan ook opgevouwen. ze zijn er zeker wel , alleen even goed zoeken. Vind het handiger als een campingbbed.. als ze gaan rollen/draaien id een box toch lekkerder. Campingbed is dan net te klein en dan rollen ze zich vast. zie hier opvouwbare boxen.. Marktplaats.nl - box opvouwbaar - Vind box opvouwbaar op Marktplaats.nl
Ik vind het inklappen en uitklappen van een campingbedje een drama! Mijn moeder heeft ook een opvouwbare box (nog van vroeger) werkt perfect! Heeft ze al een kinderstoel? Die van Ikea zijn goedkoop en erg goed. Kun je trouwens ook in en uit elkaar halen.
Bij mijn moeder stond ook een campingbedje als box. Ideaal hoor. Ze liet hem staan, en als ze de ruimte nodig had (met een verjaardag ofzo), deed ze hem inklappen en wegzetten. Elke x het campingbedje in en uitklappen is natuurlijk geen optie en ik denk dat hij dan ook eerder stuk gaat.
Ik denk dat voor één dag in de week een box een beetje onnodig is. Ik gebruikte mijn eigen box thuis al niet veel. Als je moeder bijvoorbeeld een hond heeft ofzo dan kan ik me voorstellen dat het handig is, maar anders is het m.i. overbodig.