Ik heb twee gevoerde vestjes van Z8 ( sowieso een super merk) Een donkerblauwe en een aqua Marktplaats.nl > Stoer jasje / vestje van Z8, gevoerd met teddybont, ZGAN! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56
Meiden ik ben eind januari uitgerekend. Wat is dan het handigst voor die tijd... een vestje of een skipakje?
joggigpakje van Lief! is heeelijk warm...ismet fleece aan de binnenkant...echt lekker dik.. voor na de geboorte had ik trouwens gewoon een vestje van Hema...en een wrapper over em heen...daraonder natuurlijk romper en truitje...dit was warm zat...zo'n klein dingetje zit helemaal gepropt ik ben helemaal fan van Skipakjes....dat is echt zooo fijn...en makkelijk...hoeft niet duizend lagen over elkaar aan...gewoon romper en truitje en dna zo'n ding aan...voor de rest zit je kindje toch heelmaal beschut in de wagen...komt geen kou bij niks...dus als het iet ZO koud is, draagt ie alleen een romper en broekje eronder...en neem ik een vestje mee voor als hij uit dat ding gaat en we ergens binnen zitten... maar vaak als ik ga winkelen is het al heel warm in die wagen...dus dan doe ik die skipak helemaal open..
Ik gebruik een skipak in de wagen. En dan een dun lakentje en dekentje erover heen. Moet ook al over 2 weken bevallen en dan is het koud. En in het nestje van de duowagen ligt hij in een vestje + lodger.
ik zag mooie meisjes/jongens en unisex jasjes/vestjes in de Wibra. Ik vind wel dat je soms kunt zien dat ze niet de hoofdprijs hebben gekost, maar ze zien er wel mooi warm uit.
ik ben eind maart uitgerekend, en heb een vest jasje van het merk drikje in maar 56 gekocht bij een kleding winkeltje. Ik keek op internet en kon wel een plaatje vinden, maar de webwinkel is helaas niet voor particulieren! http://www.dirkje.nl/components/com_expose/expose/img/alb_1/img_1263994352_426_lg.jpg een fototje van het jasje... we zijn er heel blij mee!
vond hem ook nog ergens bij een webshop! 4luckykidsonly.nl - Jongens - Jassen - BABY BUITEN VEST "SPACE RACER"
Ik heb het van mijn moeder gekregen. Ze heeft het hier in het dorp in een kinderboetiekje gekocht! Maar het is van GYMP. Heb eens even op internet gezocht en hier hebben ze hem ook Gymp Baby Winterjas 441096933LGS - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Ik ben er echt heel erg blij mee. Is echt een heel fijn stofje en lekker warm!