Wat hebben jullie als vestje/jasje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaNoor, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
  2. HOG

HOG Niet meer actief

Meiden ik ben eind januari uitgerekend. Wat is dan het handigst voor die tijd... een vestje of een skipakje?

3. fafje

fafje Niet meer actief

joggigpakje van Lief! is heeelijk warm...ismet fleece aan de binnenkant...echt lekker dik..

voor na de geboorte had ik trouwens gewoon een vestje van Hema...en een wrapper over em heen...daraonder natuurlijk romper en truitje...dit was warm zat...zo'n klein dingetje zit helemaal gepropt

ik ben helemaal fan van Skipakjes....dat is echt zooo fijn...en makkelijk...hoeft niet duizend lagen over elkaar aan...gewoon romper en truitje en dna zo'n ding aan...voor de rest zit je kindje toch heelmaal beschut in de wagen...komt geen kou bij niks...dus als het iet ZO koud is, draagt ie alleen een romper en broekje eronder...en neem ik een vestje mee voor als hij uit dat ding gaat en we ergens binnen zitten...

maar vaak als ik ga winkelen is het al heel warm in die wagen...dus dan doe ik die skipak helemaal open..

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik gebruik een skipak in de wagen. En dan een dun lakentje en dekentje erover heen. Moet ook al over 2 weken bevallen en dan is het koud.

En in het nestje van de duowagen ligt hij in een vestje + lodger.

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Lekker warm gevoerd vest van de prenatal, maar 56 ;)
    hij is zo lekker ingepakt alsie um aanheeft!

6. HOG

HOG Niet meer actief

Thanks voor jullie reacties fafje en Chebu :)

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik zag mooie meisjes/jongens en unisex jasjes/vestjes in de Wibra. Ik vind wel dat je soms kunt zien dat ze niet de hoofdprijs hebben gekost, maar ze zien er wel mooi warm uit.

8. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

leuk jasje...zieet er ook echt lekker warm uit, waar heb je die vandaan ??

10. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg

Deel Deze Pagina