Hier bijna precies het zelfde behalve dan het 1e flesje. Had mischien een foto moeten maken van mijn pamela anderson boobs.
Stinkerbell: Hier ook! Ik had zulke giga boobs dat mijn vriend zei (in het bijzijn van kraam en vk) zo man, daar moet je een foto van maken! Ik vind je naam btw ook grappig Hier ook van alles bewaard! Van navelklemmetje tot eerste pakje, eerste haarplukje, zwangerschapskaart, zelfs een krant van de dag dat hij geboren is. Over de 200 felicitatiekaarten, een geboortekaartje, t-shirt waarin ik bevallen ben.. pff heel veel dus
Ik heb wel eea bewaard: - papieren van het ziekenhuis. - kaartje die op het bedje hing, waar de naam op stond en wie bij de bevalling waren. - hielprikje - kleertjes die hij aan had - kleren die ik aan had, een jurkje. Alles wat vies was is in de was gegaan en helemaal schoon geworden. Navelstompje en placenta heb ik niet echt iets mee al had ik het leuk gevonden om het klemmetje te bewaren. Ik heb veel in een boekje geplakt wat ik heb bijgehouden, vind het zelf nog zo leuk om allemaal terug te zien
Oh ja, map van kraamhulpt etc. die hele adm. zooi heb ik ook bewaard En alle ontvangen felicitatie kaartjes heb ik ingeplakt. En uhhh, hier ook foto's van mijn (.)(.) boobs door manlief gemaakt toen ik zat te kolven........... Heel fijn!
Bewaard: - 1e flesje van 20ml - eerste kleertjes - mutsje *wat niet paste doordat hij al zo groot was haha* - alle felicitatiekaartjes - polsbandjes van het ziekenhuis, van Jayden en van mijzelf - Naamkaartje van zn bedje in het ziekenhuis - kraamverslag
ik heb beide placenta's meegenomen naar huis en begraven in de tuin en op allebei een appelboom geplant..... euhm, het bandje met hun naam erop navelklem, maar dan wel zonder dat vieze stukje navelstreng eraan. het kraamdossier alle kaartjes die we gekregen hebben afsprakenkaarten van de vk en zelfs hun allereerste setje kleding, schoentjes mijn bevallingskleding
ik heb alles nog, alleen dat stompje van het navelklemmetje niet (klemmetje dus wel) en de placenta zou niet eens in me opkomen om die te bewaren.
Niks, eigenlijk. Ik heb nog wel wat kleertjes, maar die bewaar ik meer in de hoop dat een broertje of zusje het nog eens aan kan. Wij maken altijd veel foto's, daar ben ik heel erg aan gehecht. Maar al die andere dingen zeggen mij niet zo veel. 't Navelstompje is hiet lnea reacta de container in gegaan!
Alle echo's navelklemmetje met stompje eerste kleertjes, eerste mutsje schoon en wel, plakkertjes van hartbewaking en polsbandje alle kaarten eiegnlijk best wel veel heb ook echt een geboortebox gemaakt
ohja ik heb ook 2 leuke gebloemde dozen gekocht en voor allebei mn dochters daar vanalles ingestopt wat ik hierboven al opnoemde... ook een geboorteboek met alle echo foto's, mijn buikfoto's, geboortekaartje, en kaartjes van familie en vrienden, en daarna geboortefoto's en foto's van de eerste verjaardag en wat daartussen in.... eerste kleertjes, schoentjes... en dat soort dingetjes....
pfff... Wat heb ik allemaal bewaard. Van alle drie: eerste kleertjes eerste pampertje (ongedragen maatje 1) afsprakenkaart verloskundige echo's partusverslag kraammap hielprikkertje geboortekaartje felicitatiekaarten krant van de geboortedag tuttel die we bij de eerste afspraak van de vk kregen Van Annabel ook nog: ctg-scan 2 dagen voor de bevalling ziekenhuiskaartje uit het wiegje En van Marjolein: ziekenhuiskaartje uit het wiegje polsbandje van het ziekenhuis Evelien is thuis geboren, dus geen ziekenhuissouvenirs. De navelstompjes heb ik meteen weggegooid. Laatst kwam ik die van Marjolein tegen op het plankje boven de commode, netjes in een sterielgaasje gedraaid. Onze kraamhulp vond dat wel wat hebben om te bewaren. Die heb ik ook meteen maar weggegooid. Mijn bevallingskleding heb ik uitgewassen. Bij Annabel droeg ik een nachthemd, maar tijdens de bevalling had ik alles uitgetrokken. Bij Evelien droeg ik een T-shirt, wat ik bij de bevalling van Marjolein ook aan had. De placenta's zijn ook weggegooid. Daar heb ik wel spijt van, maar manlief vond het helemaal niets om die te begraven en er een boom op te planten. We hebben er wel gewoon foto's van. Als ik mooie dozen heb, stop ik er ook nog voor ieder hun rammelaar in, doopkleertjes, muntensetje uit hun geboortejaar, schoentje gemaakt van geboortekaartje, eerste armbandje, eerste ringetje, haarlokje, tandje e.d.
hier bewaard van beide kindjes: het ziekenhuis mutsje navelklemmetje eertse kleertjes hielprikje eerste flesjes ok kindje is wakker ik ga later wel weer verder
vals alarm hiihiih ik ga verder: alles wat je van de vk meekrijg. afspraken boekje, info folders over de bevalling, bv folders enz enz ik heb eingelijk alles behalve de placenta..dat hoefde ik echt niet te hebben. de shirtjes waarin ik ben bevallen ook..wel gewassen natuurlijk. beiden hetzelfde model alleen een andere kleur
- fotos van de echos - fotos - navelklemmetje - eerste kleertjes - kaarten in boek geplakt - polsbandje ziekenhuis - eerste flesje - kraamverslag die ik zelf heb ingevuld aangezien ik na ziekenhuis geen kraamzorg meer had ( zelf kraamverz. geweest) - zwangerschapsdagboek
Wij hebben een speciaal kistje gemaakt, waar de belangrijke dingen van de bevalling en uit het leven van ons zoontje ingaan. We hebben hier oa de krant van zijn geboortedag ingedaan, de navelklem (wel schoongemaakt!!! ), het eerste flesje, de hielprik-ding, het bandje met zijn naam uit het ziekenhuis. In de loop van de jaren willen we dit kistje aanvullen met zijn eerste tandjes, zwemdiploma's, noem maar op, zodat hij later alles bij elkaar heeft in een mooi kistje!
Oh, da's een goed idee, een houten kistje. Ik zat zelf in eerste instantie te denken aan een kartonnen doos, maar een echte "schatkist" is superleuk! Misschien dan ook mooi (laten) beschilderen a.d.h.v. de geboortekaartjes. Ik heb trouwens ook uit ieder geboortejaar een jaargang Donald Duck's en wil ook "Het aanzien van" erbij doen.
Jeetje wat hebben wij last van verzamelzucht haha! Ik heb ook best veel bewaard alleen weet ik niet of ze me toendertijd hadden gevraagd over die hielprik en ook de navelstomp..geen flauw idee... Nu lijkt het mij wel leuk om dat te bewaren! Ik heb alle standaard dingen wel bewaard, misschien dat ik ooit eens wat weg doe maar het ligt netjes op zolder dus niet in de weg! Alle felicitatiekaartjes (ook van de zwangerschap) heb ik in een boek geplakt samen met alle Hyves-krabbels, die ik gekopieerd had naar een Words-document (er zaten hele leuke gedichtjes en plaatjes bij). Liefs,
Ik zou alles bewaren wat mogelijk is denk ik Wat ik effectief bewaard heb: de echo's, het moederboekje, eerste flesje, navelklemmetje, brilletje voor onder de uv-lamp, eerste kleertjes, mijn t-shirt van de bevalling,... Er zullen wel nog dingen zijn hoor, vind het belangrijk om die 'tastbare' dingen nog te hebben.