stelletje afzetters bij Prenatal

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miffy77, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    We zijn net terug van Prenatal, van de koopavond met 15% korting op alles. We wilden toch een nieuwe autostoel voor Julie kopen, en de 15% korting was ook geldig op autostoelen. Scheelt toch weer 30 euro op een maxicosi Tobi!

Ik had gisteren al op de webshop van Prenatal zitten kijken voor de kleur (en om de prijs te vergelijken met bv Babydump). Bij alle winkels stond de Tobi op de site voor 199 euro, ook bij Prenatal.
    Nu komen we dus in de winkel, staat ie daar voor 219 :(. Dus wij vragen aan de verkoopster hoe dat kan. Ze deed net of wij gek waren, de prijs is altijd 219 zei ze. Het kon volgens haar dan weer wel dat de webshop goedkoper was of een ander assortiment had dan de winkel. Vreemd verhaal, het waren toch echt dezelfde kleuren van hetzelfde jaar. Wij naar m'n schoonouders gebeld, die keken even op de webshop om te checken of ik toch echt niet gek was. Hebben ze gewoon vandaag de prijs aangepast naar 219 euro! Zo kan ik ook een actie houden, krik je gewoon de prijzen even op :x:x:x

We hebben dit tegen een andere verkoopster gezegd. Die heeftr meteen het autostoeltje voor 199 euro - 15% korting naar de kassa gebracht. En terecht. Maar ik ben er wel een beetje boos over...

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Aso zeg. Ja, zo kan ik het ook.... :x terecht dat je boos bent hoor.

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik had dat idee ook al bij de prental. Mooie lokkertjes. Meestal is de baby dump dan nog goedkoper!

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Babydump gaat er altijd onder zitten.
    Dus als je iets haalt, de aanbieding van een ander laten zien en je krijgt de korting ook + iets extra's.
    Ook als je de spullen al hebt gekocht en je kindje is nog niet geboren. Zo heb ik later gemaild, dat ik ook meewilde dingen met een luiertas die je 2 maanden later kreeg. Ik mocht er een uitzoeken en kreeg hem thuis gestuurd. De winkel ziet er misschien niet zo uit, maar service vind ik super.(veenendaal)

5. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    #5 Tammetje, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
    wij moesten ook nog wat kleine spulletjes hebben: dekentjes voor in de reiswieg, molton overtrek, digitale thermometer, kraampaket etc. Ook had ik mijn oog laten vallen op een kruik (zonder water). Deze was bij de babydump (zag het achteraf pas) voor: 27.50... bij de prenetal was hij net geen 35 euro :(.... toch best een groot verschil, als ik dit van tevoren wist, grrrrr

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pas hadden ze bij de Prenatal een sticker-actie. Had je o.a. een sticker met 20% korting op campingbedjes. Wij gingen naar Frankrijk en hadden dus zo'n ding nodig. Komen we daar bij die Prenatal hebben ze echt alleen nog maar campingbedjes van € 80,-- ofzo. Tjongejonge, als je dan zo'n actie organiseert koop dan goed in. Sukkels! Toen zijn we eerst maar naar de Babydump geweest en daar hebben we er 1 gekocht voor € 30,-- en een matrasje erbij voor € 20,--. Waren we dus uiteindelijk nog goedkoper uit dan als we een bedje bij de Prenatal hadden gekocht (zonder matras!!).

En als ik dan toch in de klaagmodus zit: Bij de Prenatal in Utrecht (Meubelboulevard) werken echt een stel verschrikkelijke wijven. Ik heb al meerdere keren een grote mond gehad daar als ik iets vroeg en dan kreeg ik óók nog verkeerde info door. En mijn klomp brak helemaal toen we daar waren om een autostoeltje te kopen en de verkoopster tegen ons begon te klagen over hoe slordig haar collega wel niet was. En dat ze zich er dood aan ergerde dat ze haar werk niet goed deed. Echt waar, wat een rampenplan daar.

7. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    tsss slaat idd nergens op zeg :S

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Oh ja herkenbaar, het personeel bij die Prenatal is inderdaad om te janken.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hmm, mn moeder en ik hebben een keer staan klunzen met een kinderwagen in en uit klappen bij de prenatal in Breda. Er kwam een paar keer een mevrouw die daar werkte voorbij lopen, dus ik zei al vrij duidelijk "Maar die mevrouw kan ons vast vertellen hoe het werkt!" en ze loopt gewoon door zonder te helpen... Tsja, uiteraard hebben we onze kinderwagen in een andere winkel gekocht!

10. misa

misa Niet meer actief

Ja belachelijk! Ik denk dat dat heel vaak zo gaat bij vele winkels.. Lullig! Maar heel goed dat je er wat van hebt gezegd! Je hebt wel 'gewonnen'! ;)

11. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik had het met het Kruidvat foto-album. Ik had zo'n xxl gemaakt met heel veel pagina's extra, maar dat bleek op meer dan 100 euro uit te komen, dus besloot ik te wachten op een aanbieding. Nu adverteren ze er volop mee dat hun foto-albums blijvend in prijs zijn verlaagd en sommige nog eens extra afgeprijsd, dus joeppie, ik bestellen, is ie ineens E15,- duurder geworden!!! Leuk, die aanbiedingen inderdaad...:x

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aanbiedingen zijn toch altijd oplichting....idd worden de prijzen omhoog gegooid in de weken ervoor. En dan gaan ze ervan uit dat niemand dat merkt...(veel mensen merken het ook niet!)

Ach...hier deed de prenatal moeilijk tegen ons. Wij maakten gebruik van de actie lever een oude autostoel in krijg 20% korting op een nieuwe....hadden we een heeel oude soort van maxi gekregen van iemand...nu daar gaat mijn kind niet in! Dus die hadden we meegenomen. Er stond netjes op autostoel enz enz...zelfs hoe de gordels erom moesten hihi. Maar dat mens zei me, dat is wel ene heel oude hoor..die geld niet voor de actie.

Ik haal dat bonnetje erbij...nouhou...hier staat toch echt ruil uw oude stoel in voor een nieuwe en krijg 20% korting...er staat niet bij hoe oud..als het maar een autostoel is.......

Kreeg wel gelijk, wij meteen van dat lelijke oude ding af en een nieuwe met 20% gescoord hihihi

13. fafje

fafje Niet meer actief

Hier ook zo'n raar verhaal...
    Wij wilde de Maxi cosi Citi halen...bij babydump zou die 79 euro zijn..
    Tot mn man zei dat we die stickers nog hadden van Prenatal 15% of 20 op alles...
    Daar stond ie van 119 afgeprijsd naar 89 sowieso...en toen mochten we dus die sticker gebruken..
    En zou het op 73 euro ofzo uitkomen...super toch..
    Nog paar kleertjes erbij gehaald..en k ging pinnen...nou ben k zo'n doos die let nie altyd even goed op met dat soort dingen
    Maar manlief wel...eenmaal buiten keek hy nog es op de bon...hadden we 92 afgerekend voor de MC
    Wij weer terug ( we waren geholpen door 2 dames, 1 pakte dat ding en die ander rekende het af ...terwijl die ander ernaast stond)
    Dus zeiden dat van die prijs...zegt die troela...(Mij net iets te snel) 'ohja...die stond nog op oude prijs in de computer'
    Maar ze zei het alsof z het eigenlijk al wist...nog niet eens...'Sorry'
    Corrigeerde het snel op de comp en kreeg nieuwe bon+ geld terug...masar echt zo van ' jezus wat een zeikerds'
    Mn man zei nog demostratief ;" Geeft niet hoor, dag!" Pff

Had ondertussen de bestelling by Babydump geannulleerd...die terugmailde dat ze er sowieso onder zouden zitten...maargoed

14. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    maar t is toch heel vaak zo dat artikelen goedkoper zijn in een webshop als in de winkel zelf, daarbij hebben ze geen kosten als winkelhuur en onderhoud e.d en kunnen ze alles wat goedkoper aanbieden. Bijv bij hi geloof ik sluit je via webshop een abonnement af en is het abonnement per maan 5,- goedkoper als dat je naar een hi winkel gaat en het daar afsluit.
    Volgens mij bij een aantal speelgoedwinkels ook, daar baal ik altijd van want ik ben niet zo gek op internet shoppen. wil dingen altijd echt zien.

15. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Ik liep pas tegen hetzelfde aan bij babypark kesteren.Ook sale maar wel een hoop eerst in prijs verhoogd, waarna je na aftrek korting op het normale bedrag uitkwam!Idd heel goed opletten,ze naaien je een oor aan waar je bij staat!

16. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    tis wel een hele andere winkel :D maar bij zooplus hadden ze toen hetzelfde. ik had een paar maanden geleden een krabpaal gezien die 109 euro was. toen stond er 2 weken geleden KORTING 35 %
    dus ik ging kijken hoe duur hij nu was, 109 euro :S was de krabpaal volgens hun normaal ineens 169 euro! nou dat klopte dus niet natuurlijk en dan noemen ze dat een aanbieding, gewoon dezelfde prijs!

17. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    wij hebben al onze spulletjes bij de babydump gehaald. Goede spullen, goede prijs en echt een goede service. Laatst was ik bij de prenatal (was dichterbij) om te vragen naar zo'n ondersteunende buikband voor mijn rugklachten. Er stond zo'n jong ding die geen idee had waar ze het over had. Maar ze haalde er ook geen ervaren verkoopster bij. uiteindelijk heb ik het wel gekocht, maar is toch wel een domper. Je bent bij je 1e kind al zo ontvankelijk voor van alles!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bij de mediamarkt werk dat ook zo. Goed om op te letten en vooraf altijd eerst even prijsresearch te doen ;)

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Prenatal is een ramp, koop principieel ook helemaal niks daar. Slechte service, slecht opgeleid personeel.

20. fafje

fafje Niet meer actief

ik ook alles bij babydump in principe...op maxi cosi na en wat rompers die 2 euro waren en een jasje...ohja en adapters ...

hoorde laatst bij prenatal een verkoopster zo'n moltonzeiltje aansmeren aan een vrouw die amper nederlands kon...vond het zo lullig om te horen...die vrouwwist nie eens wat het was en waarvoor het diende...en heeft het wel gekocht 2 stuks!!

Deel Deze Pagina