Deze maand er niet mee bezig geweest, en maar 3 x seks gehad. Maar dit wordt een bijzondere baby hoor. Eind oktober was mijn beval datum, en novem positief getest ☺️
Ik denk dat ik er toch minder mee bezig ben geweest in mn hoofd.. Bij de eerste in ronde 2 zwanger en deze keer na ronde 3 zoiets van 'oke, ik moet het loslaten.. komt wel' ronde 4 was ik zwanger..
Denk dat het loslaten in veel gevallen logischerwijs komt na een aantal rondes en dat veel vrouwen dan het geluk hebben toevallig zwanger te raken. (Omdat je maar een klein percentage kans hebt om zwanger te worden elke ronde)Daarmee kun je niet zeggen dat dat de reden is dat je zwanger wordt. Zoals al meer dames hebben gezegd
Bij de eerste dacht ik geen kans meer te hebben omdat mijn "planning" anders liep. Gingen 3 dagen voor mijn eisprong naar de sauna. Had gelezen dat sauna's en hete baden niet bevordelijk zijn voor zaadjes maar hier maakte dat dus niks uit 😁 Bij nr 2 ging ik ervanuit dat het weer 9 maanden zou duren, gelijk zwanger.
Merk inderdaad ook wel dat hoe verder je de rondes ingaat je steeds rustiger word omdat je het al eerder mee hebt gemaakt en minder nieuw is. Gefeliciteerd en ronde 4 is ook nog wel vlug! En een tweeling! Wat leuk!
Precies dat is wel zo idd! Dat je er rustiger onder wordt. Maar denk dat als het heel lang duurt je weer onrustiger wordt omdat er dan iets aan de hand kan zijn.. Meestal is er niks aan de hand en word je in de maanden dat je er wat rustiger onder bent zwanger!
Ik las dat et beste is als je net na je man/vriend klaarkomt hihi, maar gelijk kan natuurlijk ook goed zijn.
Haha het lijkt ook allemaal wel in orde te gaan. Ik denk niet dat het zoveel kwaad kan voor de tijd als je op een avond een keer 2 of 3 glaasje hebt hoor. Denk dat het voor je partner slechter is dan voor jou zo voor de tijd. 😅 Maar ik weet er verder niet veel van af hoor. 😆 Veel plezier op jullie weekendje weg! En zou idd gewoon lekker een wijntje doen hoor. En dankje. 😄
Braam, alcohol is natuurlijk niet best maar zo af en toe een glaasje kan geen kwaad. Als je je maar niet klem zuipt. Zodra je een positieve test hebt gelijk alcohol laten staan. Zelf drink ik amper trouwens, het voelt toch niet echt goed.
Hmm alcohol ja, ik neem de laatste maanden sowieso al bijna niet meer.. Normaal wel eens op een avondje in het weekend maar nu alleen als het "moet" 😂 Doe het ook liever niet als ik op het wachtbankje zit.. Maar idd volgens mij kan het geen kwaad als je eens een glaasje of twee drinkt, tenzij je je ieder weekend of vaker klem zuipt 😜
Ik heb nooit echt gehouden van het zuipen om te zuipen, en om dan al te bedenken hoe je je de volgende dag voelt hou maar op haha! M'n ei is ergens deze week, meestal drink ik ook alleen een glaasje tijdens mijn menstruatie maar omdat mijn vriend deze maand ook wat meer verjaardagen heeft en er dan ook niet om wil denken terwijl hij dit andere maanden wel doet. Slik de tarwekiemolie alvast voor volgende maand dus hopelijk gaat dat volgende maand helpen hihi! En inderdaad, na een positieve test geen drup meer, zou niet durven. Voel me al schuldig als ik eraan denk dat je dat bewust zou doen