Wat hebben jullie die ene maand nou juist anders gedaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Braam0, 22 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @braam, positief probeer ik altijd te blijven. Alleen deze ronde heeft me wel heel erg geraakt. Vind het nog moeilijk om me er weer overheen te zetten. Je zit dan eigenlijk nog met het verdriet en dan moet je weer gaan prikken. Maaaar ik doe mijn best :). En die opmerking tja dat is gewoon rot, ergens willen mensen je helpen of je een positief gevoel geven dat het wel kan. Maar in je hoofd weet je dan wel beter. Maar het is wel zo dat mensen vaak niet goed na denken voordat ze wat zeggen.
    Kan dus niet echt een antwoord geven op jou topic maar ik was het aan het lezen en zag toen de opmerkingen over wel of geen stress etcetc en bij "mij" heeft het tot nu toe niet uitgemaakt:p

Maargoed we gaan er voor braam ! Dankje :)

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Wij hebben het geluk dat het bij alle 3 heel snel raak was...de maand erop zegmaar....nooit gepland van nu willen we een kindje....maar gewoon...als het gebeurt dan is het niet erg maar als het niet zo is dan ook niet teleurgesteld zijn. Ik weet wel wanneer ongeveer mijn eisprong is...dan heb ik ook het meest zin haha...en vooral genieten van de seks...samen klaar komen en aan het eind ff met de benen omhoog hahaha....

Deel Deze Pagina