de vraagt zegt al genoeg... hoe stond dit in jullie kaartje? ik wil hier een zinnetje van maken denk ik... maar weet nog niet wat! heb nog tijd genoeg maar ben vast wel heel benieuwd!
Ik vind tegenwoordig die tekentjes zoals het weegschaaltje en het lineaaltje leuk om gewicht en lengte op het kaartje te zetten Ik ben nog op zoek naar die plaatjes, want wij maken het kaartje dus zelf
laat maar wat weten judith! ik maak het kaartje waarschijnlijk ook zelf dus ik moet ook op zoek! ik vind dat idd ook erg leuk!.... zla een skijken waar ik die kan pikken!
Wij hebben de lengte en het gewicht niet opgeschreven, ik vond dat helemaal niet nodig. We hebben het gehouden op: op 7 juli 2006 is onze prachtige zoon David geboren Wij zijn dolgelukkig! ** van familie en vrienden kregen wij heel veel positieve reacties, omdat het kaartje zo lief en simpel was, zonder te veel poespas
Ik heb het laatst een geboortekaartje ontvangen met een hele leuke vermelding van gewicht en lengte, het stond er zo op: 49,5 cm op het latje 3480g in haar bloot gatje Vond die wel leuk
Als jij nog nix gevonden hebt.. Ik heb alvast een lineaaltje Zelfgemaakt trouwens. Nu nog het weegschaaltje Als je ze ook wilt, geef je maar een gil hè!
op geboortekaartjes.nl in de collectie Babyfolly 2006 staat ook een heel leuk tekeningetje, het 3de kaartje op de bovenste regel. Groen kaartjes met Sander. Deze zijn mijn favoriet. Dit is de link (als het goed is) http://www.geboortekaartjes.nl/sitenew/ ... 14&groep=1
ik had gisten ook al de vraag gesteld voor hoe je de naam vermeld. we hebben gisteren op het internet zitten zoeken en hebben zitten pakken en knippen en hebben het volgende gedichtje nu voor in de kaart. Op 25 december kwam ik met een luide kreet en ze noemen me ...... zover ik weet. En als je nog meer van me wilt horen, ik ben met 45 cm en 3500 gram geboren.
Ik vind het altijd wel leuk om te lezen op een geboortekaartje. Bij mijn 2 kindjes heb ik het in ieder geval wel gedaan, maar bij de laatste moest ik zelf proberen te meten. De verloskundige zei dat het voor hun voldoende is om het gewicht te meten en dat voor het meten van de lengte de beentjes gestrekt moeten worden en dat is erg onprettig voor een pasgeborenen (en ook erg moeilijk). Het is daarom vaak ook erg onnauwkeurig (ik kreeg bij de laatste niet meer dan 48 cm, maar of dat ook klopte ?). Dus hou rekening mee dat de lengte mogelijk niet gemeten wordt en dat je het zelf dan moet doen.