Op zoek naar hele specifieke co-sleeper. Kan iemand helpen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nana33, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik wil er namelijk graag ééntje die én in hoogte verstelbaar is en waarbij je er op een gegeven moment ook een "echt wiegje" van kan maken, dus met hekjes helemaal rondom.

Ik zoek me suf, maar ben deze combi nog niet tegengekomen. Weet iemand toevallig een merk die dit zou hebben?

2. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Deze lijkt mij persoonlijk ideaal en ik hoop deze dan ook te kunnen aanschaffen.
    Aanschuifbedje Troll - cosleeper
    De wieltjes er onder spreken me ook erg aan, zodat het bedje (met alle zijdes omhoog natuurlijk) ook verplaatst kan worden naar andere kamers zodat ukje vaak lekker dichtbij is :)
    (is handig wanneer je gelijkvloers woont)

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    volgens mij zag ik zoiets van chico op de 9 maanden beurs

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Pasta: Ja, die had ik ook gezien en qua wieltjes en hekje ziet die er super uit! Alleen kun je deze niet in hoogte verstellen en dat lijkt mij nou juist zo handig. We hebben namelijk zelf een vrij laag bed.

@Mamak: Ik heb ook eens op Chico gegoogled, maar daar is nog steeds hetzelfde probleem. Die combi van verstelbaar en hekje kom ik gewoon nooit tegen.

5. Onje

Onje Niet meer actief

Van een Ikea bedje zelf een Co skeeler maken (ff Google).
    Qua hoogte kan deze boven en benden en een extra hoogte niveau is natuurlijk zelf makkelijk te creëren.

6. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    @nana33: deze is wél in hoogte te verstellen hoor.
    Kijk eens naar de foto's en dan vnl de laatste, nr 17 (meen ik)
    Als t goed is staan de maten er ook bij mbt hoogte.
    Succes met je zoektocht!

7. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    ik heb een co sleeper van bed4baby.

Is in verschillende hoogtes te monteren en je kan er later een wiegje van maken met een zijkant die je erbij geleverd krijgt. matrasje krijg je er ook bij geleverd.

Ik ben erg tevreden en de prijs is ook erg aantrekkelijk. er is daar ook passsend beddegoed te koop.

als je heel vaak wilt wisselen in cosleeper en wiegje is het niet handig. want je moet het extra zijkantje echt monteren (is niet 'even' omhoog te schuiven ofzo). maar als je eerst een periode de cosleeper wilt hebben en na een paar maanden er een wieg van maken is het perfect!

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
  9. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Bednest! Kan in hoogte aangepast worden, evt schuin bij reflux en heeft 'hekjes' waardoor je het als los wiegje kam gebruiken..
    Het kost wel wat, maar ik ben heel blij dat we m voor straks hebben

10. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Pasta: Ik heb nog eens gekeken en volgens mij heb je inderdaad gelijk! Ik zie op het plaatje niet direct hoe het verstellen zou moeten werken, maar de tekst suggereert inderdaad dat er verschillende hoogtes mogelijk zijn. Super!

@all: Bedankt voor jullie tips. Ik heb in ieder geval weer hoop dat we het toch gewoon gaan vinden. :)

Deel Deze Pagina