Over een paar weken vieren we de eerste verjaardag van ons mannetje. Het lijkt me leuk om uitnodigingen rond te sturen, heeft iemand hier leuke ideetjes voor?
Je kunt bij de hema geloof ik zelf kaarten maken, dan kun je een foto van je kindje erop laten drukken. Ik heb zelf kaartje gekocht bij de boekhandel met baby katrien duck in een auto erop en dan staat er 'toet toet, ik geef een feestje'.
Heb bij Sam d'r 2 verjaardag bij een fotograaf foto's laten maken met slingers en ballonen om haar heen. 2 foto's en wat tekst iedereen vond het geweldig.
denk dat het leukste idd een baby foto en een van nu is om het grote verschil te laten zien leuk kleur papiertje tekst erbij en klaar
Ik heb voor Noa's eerste verjaardag zelf kaarten "gescraped". Weet niet of je weet wat ik bedoel, maar doe een poging. Van foam heb ik een grote 1 geknipt (even groot als haarzelf. Deze hield ze vast en daar heb ik een foto van gemaakt op een achtergrond van ballonnen. Deze foto heb ik verwerkt in een zelfgescrapte kaart. Het is een roze kaart geworden met kant afgezette randen en roze stikjes op de hoekjes. In het midden haar foto. Ik heb oud uitziende papier gebruikt om er een warme kaart van te maken. Achter op de kaart heb ik de uitnodiging geschreven. De tekst: Hoera! alweer 1 jaar, de taart staat ook voor jullie klaar! Tijd: .... locatie:.... Daaronder nog een tekst: Laat het even weten, als jullie geen taart meeeten?
als je het programmatje Gimp2 download (gratis) dan kun je leuk je foto bewerken en kaarten maken.. zo heb ik ook een kaart gemaakt met van elke maand een foto erop.. daarna deze gewoon afgedrukt via ww.foto.com lekker goedkoop
Ik ga binnenkort uitnodigingen fotosjoppuh voor haar 1e verjaardag. Zal nog n hele klus worden. Zit te denken aan n soort collage van de afgelopen 12 maanden.
Ik had ook een uitnodiging gefotoshopt. En toen als een normale foto voor 9 cent per stuk af laten druk, een tekst uitgeprint en deze op de achterkant geplakt en klaar was kees... Hij was erg leuk geworden
ik heb een mooie foto uitgezocht van rachelle met daarbij een leuke tekst en dat laten afdrukken bij het kruidvat. bij de hema heb ik met diezelfde foto een grote taart laten maken.
Hai, ik heb zelf ge-foto-shopt. Dat scheelt wat geld vind ik. Ik heb m gewoon afgedrukt als foto. Zo betaalde ik voor 15 foto's slechts 3 eur nog wat en anders voor 10 kaarten via een winkel zeg maar zo rond de 12 euro. Vind ik nogal een verschil. Ik zal m eens proberen erop te zetten...