Hier hangt mijn jurk in de kelder..met mijn sluier en handschoenen. Op mijn jurk zaten steentjes van swarovski en die heb ik er allemaal af laten halen want daar wil ik graag een sieraad van laten maken..en omdat er in mijn sluier een gat is gekomen gaat iemand die mijn moeder kent hem maken voor mij met die steentjes want ik wil graag mijn sluier aan mijn dochter geven als ze ooit gaat trouwen en me jurk gaat binnenkort naar diezelfde vrouw die me sluier gaat proberen te maken, ik hoef niets voor die jurk en zij maakt er weer wat moois van en verkoopt hem dan.
Mijn moeder heeft van haar trouwjurk de doopjurk voor ons gemaakt. Deze doopjurk heeft ze laten inlijsten en hangt nu op de kamer van mijn dochter. Van de restanten die ze had heb ik een aantal jaar geleden nog een hoedje gemaakt. Zelf ben ik niet getrouwd, wel geregistreerd partner, maar dat hebben we heel low profile gedaan gezien mijn 30 weken moeizame zwangerschap
Ik had voor mezelf als minimum bod 500 euro gesteld en dat leek me heel redelijk omdat de jurk nog in de winkel lag. Achteraf ben ik blij dat ik m niet voor 300 euro heb weggedaan. Inderdaad de sentimentele waarde. Ik wil er misschien wel ooit een wiegje van bekleden, maar dan is het wel handig als je eerst een kindje hebt, vandaar dat de jurk nu nog nutteloos ligt te wezen.
Hier hangt ie in een zak in de kast. Ik kan er verder ook niemand een plezier mee doen (ook niet via MP) omdat ie gemaakt is op mijn lengte, en dat is 1.32, whahaha. En we krijgen een zoon. Dus dat schiet ook niet op.
Van mijn moeders trouwjurk heeft mijn oma ooit voor mij een jurk gemaakt (prinsessenjurk voor carnaval)
Ik had een jurk gehuurd...stuk goedkoper...en ik was de eerste die hem droeg. Hij is overigens helemaal passend gemaakt voor mijn zwangere buik van 26 weken. Ben blij dat ik er een heb gehuurd, anders had die hier ook ergens in een doos gezeten. Op een paspop vind ik echt helemaal niks...wat moet ik nou met een paspop met trouwjurk in me huis, niet helemaal mijn smaak.
Ik hoop dat jullie in 2010 eventueel 'n wiegje kunnen bekleden. En da's véél meer waard dan hoeveel duizenden euro's dan ook.
hier hangt hij op zolder in een kast aan de ene kant vind ik het zonde om hem weg te gooien maar aan de andere kant kan ik er toch niks meer mee doen
Mijn trouwjurk hangt nu al bijna 9 jaar in hoes aan mijn kledingkast. Een paar jaar geleden wou een collega hem overnemen. Dat kon ik echt niet ben er te veel aan gehecht. Over een paar jaar inderdaad ook samen met mijn dochtertje bewonderen. Lijkt me leuk.
De jurk hangt gestoomd en wel in de kledingzak aan de zijkant van een kast. Ik heb er ook lingerie, schoenen, een onderrok en haarspelden bij. Misschien verkoop ik die nog wel een keer. Maar ik zou de jurk niet snel verkopen. Toch zonde op de een of andere manier.
Mijn moeder heeft van haar trouwjurk een hemelje gemaakt.Mijn broer ,zus en ik hebben daar onder gelegen en nu onze kindjes weer.Mijn trouwjurk ligt bovenop de kast in een zak.Toevallig dat mijn zusje die binnenkort gaat trouwen hem eens heeft aangehad. Ik ben er aan het denken om hem eens helemaal te "verbouwen"en hem dan met carnaval aandoe
ik ga dit jaar in juli trouwen en ben benieuwd waar die van mij komt te liggen..ben bang dat het ook in een kleding zak zit....
Ik heb m geprobeerd te verkopen via een intermediair met een 2e hands bruidszaak, maar niemand paste er in! Mijn taille is (of was toen ) maat 32 en de jurk was niet meer uit te nemen...Dus ja dan wordt het heel lastig. Nu hangt ie daarom fijn te verstoffen in de kast, al had ik me voorgenomen dat dat nooit zou gebeuren. Ik vind dat zo zonde...
ipv bekleding van wiegje misschien een sierkussen? of doopjurk oid? komt het volgende punt, dan beland die doopjurk weer in een zak in de kast.. maar neemt wel minder ruimte in beslag
Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk over 2 jaar trouwen, dus als alles goed gaat kan ik jullie over een paar jaar vertellen waar mijn jurk is gebleven
Van de trouwjurk van mijn moeder is het doopskleed voor mij en mijn zusje gemaakt. Alleen heb ik geen flauw idee waar die is gebleven, toch eens aan mam vragen