Ik ben Middeleeuws getrouwd, dus ook met een Middeleeuwse jurk (zie mijn foto's) Mijn jurk word eigenlijk nog elk jaar een keer gedragen bij de Elf Fantast Fair. Dan gaan mijn man en ik in onze trouwkleding Ik doe mijn jurk dus ook niet weg, hij blijft lekker in de kast tot volgende april
mijn ligt nu op zolder. Heb m wel een paar jaar op een paspop gehad, maar kan de ruimte nu wel beter gebruiken
De mijne heb ik op een paspop op onze slaapkamer. Ik word nog steeds elke ochtend heel blij wakker als ik mijn mooie trouwjurk zie!
Hier hangt ie in een hoes gestoomd aan de kledingkast. Heb wel eens gedacht hem te verkopen..............wat doe ik er nog mee.. Maar kan er ook geen afscheid van nemen.....
Hij hangt aan de kast, met plastic erover. Als we een nieuw huis hebben hoop ik dat ik hem op een paspop op de slaapkamer kan zetten. Groetjes, Nikki F
Mijne staat op een paspop mooi in mijn slaapkamer te staan . Maar het lijkt me wel gaaf om een keer aan zoiets mee te doen -> Trash The Dress
De mijne staat alweer 4,5 jaar te pronken op een paspop in onze slaapkamer en vind hem nog steeds supermooi staan daar!! ik vind dat een echte aanrader als je er de ruimte voor hebt. Doopjurkje vind ik ook een heel mooi idee, maar zou het nog niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem te verknippen denk ik...
Hier ook een jurk in zak op zolder... Kan 'm écht niet wegdoen, ik ben er nog steeds helemaal verliefd op... @koeky: Dát is een gaaf idee zeg!!!!!! Miss ook wel iets voor mij.... ff checken en in de gaten houden....thanx for the tip!
Ik hou het zelf nu al 2 jaar in de gate maar meer omdat ik graag gekke foto's maak en een keer met ze mee wil. En ik wil er natuurlijk een keer aan mee doen. Maar nog niet. Ik ben nog te gek op me jurk.