Welke Blackberry heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

De 23e mag ik verlengen en ik denk dat ik voor een Blackberry ga!

Welke heb jij?
    Is hij fijn qua gebruik?
    Wat doe je er allemaal mee?
    Hoe is de kwaliteit van je foto's?
    En ook belangrijk; Kan je ermee op ZP?:)

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik lees even mee als je 't niet erg vind ;).

Heb een bold 9700 besteld (maar duurt nog een paar weken voordat 'ie er is), dus ben wel benieuwd naar de ervaringen.

3. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    Ik heb de curve 8900, perfect ding alles wat ik nodig heb.. mail, msn, zp, hyves, pingen(chat op tel zelf) met andere die ook een blackberry hebben.
    Camera is een 3.2 mp voor een tel gewoon voldoende
    Is simpel te bedienen.

Aanrader hoor een blackberry

4. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ik heb de bold 9000, en ja je kan ermee op ZP!

5. ProudMum

Jij ook al overstag?;)

6. ProudMum

Wat zit er voor verschil in de telefoons?
    Ik kom er niet uit hoor!

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

#7 Koekeloerie, 2 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2010
    Ik mocht vandaag ook mijn abb. verlengen en ik heb weer voor een BB gekozen. Ik had eerst de pearl en sinds vandaag de nieuwe 9700 bold.

Heerlijk toestel. Wel een stuk groter. Het menu werkt weer hetzelfde. Ik ga dalijk proberen te internetten.

garantie is trouwens 2 jaar.

8. ProudMum

Als ik wil internetten op mijn toekomstige Blackberry, heb ik dan naast mobiel internet nog wat anders nodig?

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik heb zelf een Iphone, maar een Blackberry lijkt me ook wel wat. Wat is het grootste verschil?

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wat betaal je nou per maand als je een Blackberry kiest dan?
    Ik heb zo het idee dat dat enorm duur is, of zou dat bij een abbo van zo'n 15 eurie in de maand ook wel kunnen?

11. ProudMum

Lex, ik krijg hem voor niets. Maar dan heb ik wel een abbo van 45,- in de maand. Wij hebben nl geen vaste aansluiting.
    En het ligt eraan of je voor 1 of 2 jaar verlengt.

12. Koekeloerie

Ik heb een tmobile abb. Je hebt instant email nodig. Kost 11,90 per maand. Al je e-mail krijgt, krijg je die direct op je mobiel door push mail. Dit vind ik heel prettig, maar ik doe vrij veel met e-mail.

Met mijn man email ik nu dus meer ipv smsen. Mailen is nl gratis en net zo snel door die push mail.

Er zitten messengers op (msn, google talk, yahoo, BB ping) dus je kan via je tel kletsen met je vrienden. Je kan onbeperkt internetten en je kan ermee bellen :D

Ik heb een flex 45 abb met 11,90 instant email. Ik betaal rond de 65 euro per maand.

13. ProudMum

Dat instant email is dus een andere benaming voor "Blackberry basis" of "Vodafone eindeloos online" ?

Sorry, ik ben echt een leek namelijk...

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wow dat vind ik nogal een bedrag voor een mobiel abbo zeg!

15. Koekeloerie

Je moet je goed laten informeren door winkelpersoneel die vaker BB abonnementen afsluit. Zo ging ik vorig jaar de winkel uit met web en walk. Ik kon er niets mee. Bleek het niet samen te gaan met BB :(

@Lexie: Ik weet niet wat je normaal betaald per maand. Ik betaal nl niets meer dan toen ik geen BB had (had een nokia met web en walk).
    Je moet 11,90 extra rekenen op je huidige abonnement (bij tmobile). Alleen zal de aanschaf van de telefoon hoger zijn naar mate je een lager abonnement hebt en het is afhankelijk van de duur van je contract. 1 jarig of 2 jarig.

Ik neem altijd 1 jarige abonnementen, zodat ik ieder jaar een nieuwe kan uitzoeken :p Voor de Bold moest ik 50 euro bij betalen.

16. ProudMum

@Ilse1982, ja dat ga ik zeker doen!
    Meestal loop ik eerst 3 winkelsaf om daarna pas een keuze te maken waar ik verleng!

17. ProudMum

Ik denk dat het de Bolt 9700 word!

18. Koekeloerie

jaaah :D

Ik heb hem nu een dag en hij is super. Maar goed met 1 dag in gebruik kan ik niet echt een recensie geven ;). Met een touchscreen lijkt me ook heel gaaf (volgens mij is dat de Storm).

19. ProudMum

De keuze is iig gemaakt, nu alleen nog wachten en hopen dat ie op voorraad is!

20. Linda86

Linda86 VIP lid

Morgen mag je verlengen toch?
    Wil nog even melden dat ik mijne gisteren binnen heb gekregen en ik wil 'm nu al niet meer missen!

Deel Deze Pagina