Hoii lieve meiden! Ik vroeg me af wat jullie gehad hebben voor Valentijn.. Hier een hele lieve kaart, een doos bonbons en een bon van Hunkemoller (liep al een tijdje te zeuren dat ik van die rotzwangerschaps BH af wou haha) en dit had hij op bed gelegdm zag het dus pas toen we naar bed gingen haha.. Nou vertelll! Liefs! xxx
Mn man heeft een bos bloemen laten bezorgen Heel lief (voel me dan ook bijna schuldig, omdat ik meteen dacht: dat is toch hardstikke duur, voor dat geld kunnen we ook iets anders leuks kopen.. )
Hij had vanmorgen vrij genomen zodat ik mocht uitslapen!! Verder doen we niet een cadeau's maar vond dit wel erg lief! Ga straks met L. nog even naar mijn ouders (die passen 3 dagen in de week op) heb voor hun alle 2 een doosje bonbon's gehaald met 2 boekjes, 1tje over oma en 1tje over opa
Flowerbomb van Viktor en Rolf.. hij had mn zusje lief aangekeken die bij iciparis woont en zij mag wel eens parfummetjes meenemen... Normaal doen we er niks aan. Ik maak vanavond zn lievelingseten.
nog niets, maar goed, de dag is nog niet voorbij . Ik kreeg van mijn zoontje overigens wel een lief kunstwerkje .
helemaal niks.. wij hebben geen valentijn nodig om te zeggen dat we van elkaar houden Het is vooral voor de winkels leuk. Wij geven elkaar gewoon af en toe spontaan eens een kaartje of kadootje. Zo blijft het leuk en onverwachts.
De griep....Nee hoor, grapje, ik voel me alleen niet zo heel erg lekker. Mijn vriend en ik doen dit jaar niet aan Valentijn. Wij geven elkaar liever tussendoor onverwachts een cadeautje in plaats van dat het "moet" met Valentijnsdag.
Wij doen ook niet aan Valentijn; we vinden het allebei zo'n commercieel gedoe! Mijn Lief weet zo ook wel dat ik van hem hou en andersom ook. Dus we gebruiken die centjes liever voor iets anders
Wij doen niet aan dat commerciële gedoe. Maar zal eerlijk toegeven dat het altijd leuk is om iets te krijgen
Mooie blommekes, ben ik al erg blij mee! Hoeft ook allemaal geen drure cadeautjes enzo, ik ben niet zo dol op parfum van 60 euries... Mijn lief zelf is binnenkort ook nog jarig, dus ik heb voor hem het Valentijnscadeau en verjaardagscadeau gecombineerd, ook een beetje uit eigenbelang, hihi... Gaan vrijdag naar de beurs, meteen 2 overnachtingen bijgeboekt, zaterdag lekker stadten saampjes...