hoihoi mijn fiets fietst sinds vandaag niet meer,als ik erop zit en op de pedalen duw gaat de ketting mooi mee maar mijn wiel draait niet en gaat dus niet vooruit???wie weet wat dit kan zijn? groetjes!
De middenas van het achterwiel wordt normaal aangedreven door de ketting diezich vastgrijpen aan de tandjes, het kan zijn dat de middenas kapot is, en dan mag je ook nog van geluk spreken dat het niet gebroken is, anders had je op straat gelegen. Als de middenas kapot is, dan kun je het beste het volledige achterwiel vervangen.
Wat een vraag zo diep in de nacht..!! Haha.. Het komt me vaag bekend voor, had vroeger continue problemen met fietsen. De fietsenmaker was mijn beste vriend en zijn beste klant! Misschien toch maar even bij hen informeren, die weten het antwoord wel! Slaap lekker
haha ik weet het maar ik ben een nachtje gaan stappen en wou met de fiets terug naar huis(woonde niet ver) en helaas werkte hij ineens niet meer. en trouwens jullie zijn ook wakker en antwoorden op mijn vraag dus jullie zijn even schuldig haha ik zal eens gaan kijken bij een fietsenmaker xxx