miz86, zo en van wie zou die andere dan zijn??? Mijn vriend haat valentijn, maar kwam daarstraks met 2 rozen thuis, 1 voor mij en 1 voor moppie.
wat leuk jullie hebben allemaal wat gehad, mijn mannetje s het gewoon in de verhuisstress helemaal vergeten. terwijl hij zelfs had gezien dat ik wat voor hem in huis had gehaald. maar ja zal vast wel goed komen volgende week met een bloemetje ofzo. hij ligt nu ziek op bed dus happy valentine's day voor mij
Een bedeltje van pandora (heb ik al dus gaat hij nog wisselen ) en een hele lieve speech. Ik had niks voor hem omdat we afgesproken hadden om niks te doen .
hahaha Nja tenminste beter iets dan niets! lol Ik ben vrijgezel en als klap op de vuurpijl heb ik een brief gekregen dat ik de schuldsanering uitgeknikkert wordt, dus voor mij een ^%$^%$ dag!
Toen ik vanmorgen uit bed kwam, hingen er echt ooooooooooooooooveral post-its met hele lieve teksten of: i Love You erop!!! Erg lief vind ik zelf!!!
Een lief kaartje + smsje en een mooie bos rozen. Verder doen we er niks aan..Hij heeft van mij een kaartje gekregen met een lief gedichtje
helemaal niets.... mijn man is niet zo romantisch aangelegd en vind het maar commercieel gedoe... wel jammer hoor maarja ik had ook niks gekocht of bedacht dus.....
Wheeeehh! Ik heb dus niks gekregen, hard gehoopt maar moet nu toch echt inzien dat ik het moet doen met de muffins die ik zelf heb gebakken. Ga dus maar in een hoekje zitten en beginnen aan een heuse 'I LOVE U'-muffin...
een zelf gemaakt kaartje!!! en een heel mooi DOVE pakket voor onder de douche...Hij blijft me verrassen!!!Heerlijk vind ik het!
Een gebroken neus! Maar daar kon hij niks aan doen Gelukkig staat ie gewoon recht en kan hij zo helen doet wel zeer! Heb wel iets liefs van hem gehad; Een bos bloemen