helemaal niks behalve een ochtend in het ziekenhuis doorbrengen ivm de slechte aders van mijn man niet helemaal boven aan mijn verlanglijstje maar goed
Heel erg onverwachts, een bosje bloemen Hele mooie trouwens. Dat is de 2e x in onze relatie dat hij mij bloemen geeft....
wij doen niet aan Valentijnsdag, onze trouwdag is elk jaar 'onze valentijnsdag' Maar toch een mooi kado voor ons beide: een superecho van ons 3e kindje! Daar kan geen ander kado tegenop
Van mijn vader kreeg ik een rode roos en Nijn een witte roos. Mijn moeder had bonbons gekocht. Van mijn man niets, hij zit helaas in het hotel voor zijn werk. (Als hij thuis was geweest waarschijnlijk ook niets )
Dit is de eerste valentijnsdag dat er geen kaartje was van mijn Oma... Ze is in december overleden en was altijd er trouw in het sturen van kaartje... Mis haar verschrikkelijk!
Een mooi bosje rozen, met een hart erin. En een rol Toblerone!!! En daarbij heeeeeeeeeeeeel veel kusjes en liefs!
We hadden gezegd dat we niks doen, gaan van t weekend al naar Amsterdam overnachten.. Toch had ik hem een kaartje geschreven, en hij mij een zingend kaartje met bloemen laten bezorgen!!!!