Mijn man kwam vannacht thuis met een roos. Er zat een kaartje aan met daarop: Bedankt voor uw trouwe bezoek en een coupon voor een wasprogramma voor maar 5 euro. Had hij gratis gekregen bij de Shell Toch leuk als je nergens op rekent aangezien wij ook nooit wat doen aan Valentijnsdag.
Ik ben helemaal niet van de Valentijn, vind het eigenlijk onzin. Maar toch was ik heel blij verrast toen mijn man thuis kwam met een bos bloemen, superlief kaartje en een bloem met kaartje voor onze dochter. Ik smolt helemaal
Van mijn ''big sis'' een kaartje! En verder helaas niks... een ''ja ik heb toch geen geld'' kus... (ik daarintegen voor 5euries een kaart met gedicht en petitfours)
Ik niets maar mijn dochter van 4 wel Die kreeg een kaart van haar vriendje op school dat ze het liefste en mooiste meisje is en daarom een kaart kreeg voor "Fabeltjesdag"
@ Sjalleke: geweldig ! @ Here: een sms dat ik en kleine draak het hele jaar door zijn valentijntjes zijn..
pff wat een goede dag voor winkels, met name bloemisten... maar helaas geef ik er geen cent aan uit...ik geef het liever spontaan, als een verassing. Dus heel af en toe komen we met wat leuks maar zeker niet met valentijn
Ik heb niets gekregen voor Valentijn, maar we doen er dan ook niets aan. Vind het maar commerciële onzin, hier kan het elke dag wel Valentijn zijn hihi!
Ik kreeg vanavond nog een bloemetje van man. Hij was weg voor zijn werk en zou pas vrijdag terug komen. Maar hij stond om 6 uur ineens weer op de stoep! Dat vond ik veel leuker dan dat bloemetje
Wij zouden er ook niet aan doen, maar mannetje op zijn werk een e-cardje gestuurd en toen kwam hij thuis met een prachtige bos witte calla's! Toen heeft Louise hem een knutselwerkje gegeven dat we samen hadden gemaakt
Een swarovski ring, omdat mijn trouwring te klein is geworden door de zwangerschap en ik toch mijn ring miste.
wij doen normaal nooit aan valentijn maar nu kwam hij thuis met een mega bos bloemen en een kaartje eraan! hij had de hele dag geoefend met wat op t kaartje moest staan! zo lief! stond op voor het eerst met valentijn ben jij mijn vrouw! ahh lief! verder een hele leuke avond gehad haha