ik heb dit gekocht: jasje voor 5 euro slofjes voor 1 euro en baby handafdruk set voor een euro , ze zijn allemaal nieuw op de jas staat nog etiket van c&a van 25 euro
en dit ik zag ze toevallig en omdat het nieuw is heb ik het gekocht anders vind ik rommelmarkt altijd niks aan
Hier een houten poppenhuis middel formaat 4 euro met meubeltjes. 4 disney boeken voor 1euro. 2 puzzels en een memory spel van Disney. Ohw en 3 lelijke schilderijtjes maar dochterlief was er helemaal weg van. Ach ja en dat voor een euro haha.
ik heb een houten speelgoed box voor 3 euro met allemaal van die kralen enzo er bovenop en een feyenoord shirt voor 1 euro voor de kleine papa zo blij
Ik ben echt super goed geslaagd! Grote magnetix 1 euro hamerbankje van V-tech 2 euro plastic servies 1 euro zak met bollen dikke witte wol (wordt een wintersjaal) 2 euro zak met bollen blauwe katoen (wordt een truitje) 2 euro poppenbuggy 1 euro megabloks kasteel (met prins, prinses, paard, draak en tovenaar) 2 euro meerdere doosjes houten kralen samen 2,50 zonnebrilletje 50 cent houten kist (wordt een kraammand) 3,50 loopstok 1,50 plastic kommetjes 6 stuks 0,20 12 plastic dieren 1,20 Heb inderdaad bijna niets voor mijzelf gekocht maar dochter loopt nu met de buggy door te kamer. De loopstok vindt ze ook geweldig dus haar lol is mijn lol!
ik ben ook goed geslaagd een auto porsch op accu voor 5 euro. echt supergaaf ding hier en daar wat beschadigingen.... waterplay 2 vuilniszakken (van die hele grote) vol voor 30 euro. veel autootjes en veel wader spul, laarsen voor bij mijn ouders, nog iets te groot maar komt wel! dus echt supergoed geslaagd alles bij elkaar 43 euro.
Ik ben een BERG zooi kwijt...alleen niet alles maar ach. En ik heb gekocht: regenboogvisje puzzelboek, elaphant ding (zoeen olifant die vlinders de lucht in blaast en je dan moet vangen met netjes), my little pony huisje, little people bus met poppetjes (compleet en schoon) my litle pony dvd, K3 DVD,..euh..oja leren tas voor mij en een vissen spel (Wendy he-le-maal blij mee...ben plat gekust en papa ook hoewel die er niets mee te maken had hahaha) Mijn middelste heeft 1 voetbal....tja..nouja alsie er maar blij mee is En mn oudste een playstation 1 met 10 spelletjes 4 afstandbedieningen en een stuur...en hij doet het nog ook! (mijn oudste is gek op die antieke game consoles en spellen....raar geval zit liever op die oude dingen als op de Wii ofzo...) Dus die is ook helemaal blij! Mn man? Die is alleen maar moe omdat hij om 2 uur pas naar bed kwam en om 7 uur zn bed uit is gerammelt om middelste plus rommel weg te brengen. (tja hij wil nooit wat....)
helemaal niks gekocht het was allemaal rommel wat ze hier hadden. (vandaar dat het ook een rommelmarkt heet ) voorgaande jaren vonden we altijd nog wel leuk speelgoed waar ze buiten mee konden spelen dus wel een beetje balen dat het dit jaar tegenviel.
Niets, we hebben hier geen rommelmarkt met koninginnedag, maar een spelletjesmiddag voor kinderen t/m 12 jaar. Dochter vond het erg leuk. TO jij bent leuk geslaagd hoor!
Dit jaar helemaal niks :O Hier waren er vooral heel veel (half versleten) knuffels en echt rommel! Als het aan Celyn had gelegen hadden we de halve rommelmarkt meegenomen want ze is gek op knuffels maar van de knuffels die ze nu al heeft kunnen wij zelf een rommelmarkt beginnen dus dat deden we maar niet.
o ik heb ook een berg gekocht iets van 15 rompertjes: 5 euro 3 jassen voor mijn zoontje (wel nog veel te groot): samen 5 euro jurk en legging van feetje en een lief lifestyle shirt: 5 euro jottum jurk en truitje: samen 5,5 euro speelboog voor babys: 1,50 avent iq flessenwarmer (en die wilde ik net nieuw kopen voor 55 euro): 7,50 babyborn pop en babyborn maxi cosi: 3 euro 3 slaapzakjes: 2,50 een berg hydrofiel luiers: gratis (kreeg ik in mijn handen geduwd door een man omdat hij hoorde dat ik een baby heb) 3 dvds van k3: 1,50 setje van lief lifestyle (broekje en shirtje bij verschillende mensen ): 3 euro. En ja ik heb ook wel wat voor mezelf gekocht hihi: 3 broeken, als nieuw en in mijn maat en dat is echt een zeldzaamheid, heb maat 48 voor broeken nu na de bevalling : 7,50 ben dr echt blij mee een nieuwe kolfset van medela (dicht): 1 euro een riem: 4 euro een boek over bekkeninstabiliteit: 1 euro een tafeltje voor ontbijt op bed voor moeder/vaderdag: 1 euro Ik ben echt gek op rommelmarkten. 5 mei is hier weer een vrij markt!
Hier was het ook een vreselijke rotzooi wat er te koop aangeboden werd...dus niks gekocht, alleen de dvd van de Eetclub gehuurd.
Bijna nieuwe voetbalschoenen voor mn oudste zoon: 4,00 euro 2 nieuwe broeken voor mn jongste zoon: 7,00 euro 2 bakken aardbeien: 4,00 euro
Radio Flyer loopfiets, 5 stripboeken, 3 kinderboeken, 4 cd's, boxkleed, kitsch kitchen aankleedkussen, marokkaanse lamp en ik weet niet meer wat nog meer..
Hier niet echt een fatsoenlijke leuke rommelmarkt o.i.d. in de buurt. Geeft niks; wij zijn lekker naar de bouwmarkt geweest en hebben de eerste pot verf voor de babykamer gekocht .
Hier een houten fietsje met poezengezichtje gescoord en een sesamstraat boekje! Valt erg goed in de smaak want ze zit al de hele middag op het fietsje het boek te lezen
een loopauto van fisher price, 1,50! chicco babywalker nieuw 15,- (kost in de winkel 39,95) oei ik groei boek 0,50 puzzel 0,50 puzzel met geluid 1,50 (nieuw) en nog wat dvd's cd's en andere babyboekjes leuk die vrijmarkt
dochter: 6 knuffels van teiger 4 euro 2 stoelverhogers voor 2 euro crocs voor 2 euro blokkenkar voor bij opa en oma 2 euro manlief: 3 boeken van youp van het hek 3 euro
Gisteravond; babyfoon voor bij de oppas (4 euro) nieuw name-it shirtje (1 euro) nieuw knuffeltje 'jongen' (1 euro) Vandaag; Bob de bouwer auto (50 cent) Bob de bouwer dvd (1 euro) Winnie de Pooh dvd (1 euro) Fisherprice speelhuis (1 euro) Wipstoeltje voor bij oma (4 euro) En dan heeft mn moeder nog eens alles betaald ook