we hebben niks gekocht, maar wel met een hoop thuisgekomen. Toen we over de rommelmarkt liepen zagen we oom en tante van ons meisje zitten en daarvan kreeg ze 2 winnie the pooh knuffels, kosten: een kusje Verder eigenlijk niks gevonden en op het terras gaan zitten bij vrienden van mn ouders. Die vrienden hebben 2 tienerdochters en die hebben meegedaan met een loterij voor het rode kruis. De ene won een mega (en dan bedoel ik dus mega)knuffeltijger, en de ander won een houten inklapbare slee. Allebei wilden en konden ze niks met die dingen en vroegen of wij die voor ons meisje wilden. Dus al met al wel leuke dingen gehad.
Een paar voorleesboekjes van Thomas de trein en Sesamstraat, helemaal gaaf en 0,50 cent per stuk. Een paar Dinosauruspoppetjes om mee te spelen (komen nu in het ík ben dol op dinosaurussen tijdperk ) voor 0,20 cent per stuk. Lekker in een sopje gedaan en de hele middag zoet 1 in mijn collectie nog ontbrekende originele Disney DVD voor 0,75 cent 1 piratenschip van playmobiel helemaal compleet en onbeschadigd incl poppetjes etc. voor 15 euro. Hij had het op de heenweg al zien staan en toen het er op de terugweg nog stond kon hij het niet meer loslaten
Ik heb voor onze dochter my little pony's gescoord 2 auto's voor in de zandbak. Een Winnie de poeh huisje, (wie had dat gedacht dat ik ooit iets van winnie de poeh ging kopen want ik haat Winnie de poeh ) maar ons meisje ging er de hele tijd mee spelen toen we er voorbij liepen dus heb het maar voor haar gekocht En ik had nog wat meer spulletjes van my little pony. Alles voor maar 10 euro
Zo'n vierkant houten blok met aan alle kanten van die dingen die je heen en weer kan schuiven & bovenop een spiraal met kralen.. Een toren met gekleurde ringen om te stapelen & Een activity center En nog een paar heel leuke dingen gezien en hard doorgelopen Weet nu al niet waar ik al het speelgoed laten moet!
Een houten puzzel, kreeg hij van de moeder + dochter omdat ze hem zoooooo schattig vonden En van oma een Dora ( ) ballon en een bellenblaas geweer!
Ik vind afdingen op een (kinder)vrijmarkt echt not done, maar goed, dat terzijde.... Wij zijn heel goed geslaagd, met name voor boeken gekeken omdat ik die nieuw zo ontzettend duur vind, vooral die kinderboeken, dus: Pluk van de Petteflet (echt als nieuw) - 2 euro ABC van Kikker - 1,50 euro Welterusten Kleine Beer - 1,50 euro Voelboekje van Dribbel - 1 euro DVD Nijntje - 1 euro Puzzel Nijntje - 1 euro Wit vestje BFC - 2 euro
ik ben gek op pingelen maar doe dit ook niet op de kindermarkt, als ik het te duur vind, laat ik eht staan. mijn zoon daarintegen wel..... die had een grote auto waar auto;s in gaan. Een autootje hoorde er niet bij maar hij wilde die niet loslaten en mocht hem toen erbij hebben hahahaha
Een xylofoon Ministeck (met van die nopjes voor kleine kinderen) Een autootje Een spel met een autobus erbij, die het liedje 'de wielen van de bus' speelt. Mijn zoons favoriete hit op dit moment Helemaal wild is hij van dat ding, en het leukste is: ik kreeg hem gratis mee van de verkoopster. Totale schade: 70 cent
Hier ook goed geslaagd! En fietszitje voor voorop met windscherm voor 5,00 Een houten puzzel 0,85 Een speelhuisje voor buiten of binnen 2,00 Echt super dus en meer kon niet mee op de fiets
niet zoveel hello kitty shirtje met korte mouwen, hello kitty shirtje met lange mouwen en hello kitty bikinitje. voor vriendlief 2 playstation 3 spellen en ik zelf helemaal niks
voor 1 hele euro kocht in deze! Een playgro speelkleed. Heb hem meteen in de was gegooid, buiten opgehangen en hoppa de beeb eronder
leuk hoor! maar bij koninginnedag hoort juist afdingen joh dat is juist de lol. Ik wil er altijd iets afhebben, al is het maar 10 cent. Gaat niet om die 10 cent maar om de lol, levert soms grappige gesprekken op.
ik heb voor mijn dochter een Vtech ding voor boven haar bed gekocht met geluidjes en lichtjes voor maar 2 euro! mijn zoontje heeft allemaal troep uitgezocht en een grote brandweerauto.
Wij konden pas rond 16.00 uur gaan kijken en schijnbaar gingen mensen al opruimen. Yosyp liep op een blokjespuzzel af en die kreeg hij gewoon mee, scheelde die mensen weer slepen. Lianna kreeg daar nog een Nijntjeslinger en Jorja een plastic kiepwagen. Even later was Yosyp erg verdrietig (omdat hij de slinger niet mocht vasthouden) en toen kreeg hij bij een ander kraampje een Bertpop (die nu dus mee in bed ligt).
Ahum..komt die dan: - Onze topper van vandaag: Vtech Vsmile spelcomputer met 2 spellen voor 5euro - puzzel (50cent) - krokodil spel (50cent) - kralenspel(euro) - hamerbank(1 euro) - 4 boeken(3euro) - luisterCD (1,50) - speelgoed heggenschaar(50 cent) best veel dus! Ik ging echt voor de boeken en spelletjes, vind dat vrij duur nieuw vooral voord etijd dat ze er mee spelen/lezen. Dus goed gescoord en als verassing de Vsmile, Tijn is er helemaal weg van!
Een mooie zgan grote doos met houten blokken Houten treinrails + treintjes Houten brandweerauto + hijskraan Boekje Kosten: 5 euro
gelukkig GEEN mc laren duobuggy! was een leuke prijs: 50 euro. Ding had zijn beste tijd gehad, maar goed. Dus overlegd met man, gekeken op mp, en ja, we zouden het doen. Op het laatste moment toch even isab erin gedaan en gestuurd en hij reed helemaal niet lekker. Toen zag ik ineens dat het hele frame scheef was... Sorry hoor, maar dat zou ik dus niet kunnen, vind 50 euro nog een boel geld dan! WEL: een puckababy dora puzzel speelgoedcamera boekje met speelgoedpianootje. weinig dus we zochten: een evenwichts loop fiets ding een meisjesfiets een speelgoed laptop. ach we hebben een leuke dag gehad. Volgend jaar ga ik verkopen
Stonden er bij jullie geen kinderen dan? Ik ga bij die kinderen echt niet afdingen...het kost al niks en vind het sneu, heb veel zelfs een kleine fooi gegeven omdat ik vond dat ze er zo weinig voor vroegen De glijbaan (volwassen vrouw) wel de helft eraf gekregen omdat ik 20 mtr verderop 1 zag voor 5 euro en zij vroeg er 10 voor, dus kreeg hem mee voor 5, anders had ik die andere gekocht.
redelijk geslaagd hier (kon niet alles lopen ivm bekkenpijn, dus best balen): bij de babyzaak alles uitzoeken (speciale rek"en tafel) voor 2,50 pst: 4 broekjes 3 tshirts 1 jurkje een maxicosi "zak' (lijkt op badcape) bellywarmer! voor 1,00 pst: 3 zonne hoedjes en dit allemaal van feetje, name-it, babyface en bakkaboe. op de markt: boekjes houten puzzeltjes een winnie the poeh elektrische boog waar de baby onder kan liggen voor 3,00 (geen idee hoe het heet) een speelgoed badje met kast eronder en accessoires voor 5,00 aardbeien 4 doosjes (smoothieeeeesssssss) 2 voor 3,00 grote doos kilo asperges en voor mezelf: een zonnebril van polaroid voor 15,00 (uitverkoop bij de opticien) ze hebben hier altijd erg goede en leuke aanbiedingen bij de winkels. Dus ik 'baal' nu best wel dat ik niet overal ben geweest. Volgend jaar laten we de kleine maar ff bij opa en oma en gaan dan weer heerlijk struinen. afdingen bij kinderen doe ik ook niet, maar wel bij volwassenen. En als je ziet wat sommige mensen nog voor dingen durven vragen.