Even denken....wat heb ik ook alweer , puzzeltjes van o.a. Dora en Dikkie Dik. Twee spelletjes van Nijntje, met magneetjes en met noppen, gewoon als nieuw! Twee spijkerbroekjes van Bengh en Eager Beaver, broekje van Vila Happ, een rokje, zwempakje (nieuw) longsleeve, bloesje en jurkje....dat was het denk ik....o, nee....ook een Dora Rugzak met spulletjes (vergrootglas, verrekijker en fototoestel) erin.
1 leeuwenknuffel. Eigenlijk vind ik knuffels van anderen niet zo fris, maar ze had hem gezien en gepakt voor we het wisten en bleef maar leeuwleeuwleeuw roepen met een stralend lachje. Nou voor die 50cent, en ze heeft hem niet meer los gelaten.
Hier was het soms niet duidelijk of het nou kinderen waren of de ouders die het verkochten... Heb af en toe wel afgedingt (....afgedongen?? euh...hoe zeg je dat!?! Klinkt allebei niet eigenlijk... ). Bij mij deden ze dat weer niet en dat terwijl ik bij sommige dingen echt geen idee had wat ik moest vragen en dacht van ach ze dingen wel af als ze het willen....nou niet dus!
Zijwieltjes 1,- fiets 12 inch 2,50 Dus voor 3,50 kan meneer strak leren fietsen! houten loopfiets 5,- (deze: Marktplaats.nl > bykie loopfiets - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Houten speelgoed ) verder geen troep
- Een heel mooi schaakbord en boter,kaas en eieren bord van glaswerk voor 3,00 totaal. (het schaakbord hebben we zelf gehouden, het andere bord aan mijn schoonmoeder gegeven) - Ouderwets schommelpaardje voor baby's voor 1,50. Zie foto voor het idee. - Een speel en leer rups voor 1,00. - Een gek knuffeltje voor 7,50. Een meisje van 11 jaar was deze zelf aan het maken, vond het erg knap van zo'n jong meisje en heb ook niet afgedingt. - Bij een babykledingwinkel die ook een kraampje had nog nieuwe schoentjes ( 1x Timberlandjes en 1 x Puma's) en een nieuw zwembroekje van Adidas. Voor 9,00. Echt een koopje en de prijskaartjes zaten er ook nog aan, mama helemaal blij dus - Woezel en Pip kegels voor 1,50. - Gamecube voor mijn broertje 15,00. Hij wou die zo graag hebben maar had geen geld meer dus hebben wij het gekocht voor hem Dat was het Erg goed geslaagd voor weinig. Vindt dat als je het een lekker sopje geeft of een wasbeurt dat het dan nog makkelijk mee kan. Het schommelpaardje;
ik heb een oude poppenwagen 1970 ofzo??? zo'n oude met ronde vormen en met grote wielen voor 4,- euro ding ziet er super uit, hij gaat naar zolder tot ze er mee kan spelen. spullen van playgro en lamaze, een rups van playgro voor 1 euro bij thuis komst rook ik dat hij gewoon helemaal nieuw was. ow en nog twee boekensteunen in de vorm van een rose kasteel heel leuk.
poppenwagen, twee porseleien theepotjes, sportschoentjes prenatal,(nog nieuw, voor 20 ct!!)maat 19 puzzel van hello itty 50 ct boeken voor 20 ct per stuk, (raad eens hoeveel ik van je hou, en nog 6 prentenboeken in dezelfde stijl!!) Niet superveel gekocht, maar erg leuke dag gehad!
leuke dingen allemaal! mooie wagen ook dat is tegenwoordig ook weer 'in' he?. ik was eigenlijk nooit naar zo'n markt geweest om wat te kopen maar ik verbaasde me gisteren echt over de lage prijzen! en daar gaat het toch inderdaad om dat de kids plezier hebben, kan niet wachten tot volgend jaar.